نسخه چاپی

نامه خانواده‌های شهدای ترور ایران به اوباما

عکس خبري -نامه خانواده‌هاي شهداي ترور ايران به اوباما

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم (تشكل 17 هزار شهید ترور كشور) با ارسال نامه‌ای به باراك اوباما رییس‌جمهور آمریكا بازگشایی دفتر گروهك تروریستی منافقین در نزدیكی كاخ سفید در واشنگتن را محكوم و آن را مغایر با قطعنامه‌های سازمان ملل در مبارزه با تروریسم و در عین حال عاملی برای گسترش خشونت و تروریسم دانست.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در این نامه آمده است"مجاهدین خلق به معنای دقیق کلمه یک فرقه تروریستی است. فرقه از این جهت که دارای ویژگی‌های بارز فرقه‌ها از قبیل کیش شخصیت رهبران، ساختار غیردموکراتیک و انزوای شدید است. بارزترین ویژگی فرقه‌ها نیز تضاد با دموکراسی و حقوق بشر است. در ساختار مجاهدین خلق مسعود و مریم رجوی حرف اول و آخر را می‌زنند. این دو، تا حد قدیس پرستیده شده و اعضا باید قبل از هر چیز به آن‌ها وفادار باشند. کیش شخصیت در مجاهدین خلق به گونه‌ای است که در این گروه عشق به رجوی می‌بایست جایگزین هر عشقی حتی عشق به همسر و خانواده شود. اعضا باید برای هر گونه اقدام فداکارانه برای مسعود و مریم رجوی آماده باشند. نمونه این امر خودسوزی‌های 18 ژوئن 2003 میلادی است. در جریان این اقدامات هولناک ضد بشری حدود 10 نفر از اعضای مجاهدین خلق در اعتراض به دستگیری مریم رجوی توسط پلیس فرانسه در پاریس و مقابل سفارت‌خانه‌های فرانسه در کشورهای اروپایی خود را به شعله‌های آتش سپردند."



تشکل خانواده‌های شهدای ترور با اشاره به ساختار غیردموکراتیک منافقین به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های فرقه‌یی این گروه می‌افزاید:"بیش از 18 سال است که مریم رجوی رهبر مجاهدین خلق است. وی هم اکنون در اختفای مسعود رجوی، اداره امور تشکیلات مجاهدین خلق را بر عهده گرفته است. وی که همسر مسعود رجوی است ریاست بر این گروه را از شوهرش به عنوان هدیه دریافت کرد. در طول این مدت 19 سال نیز هیچ گونه انتخابات حتی صوری هم با هدف تعیین رییس جدید صورت نگرفته است. ساختار تشکیلات مجاهدین خلق بدون بهره‌مندی از قواعد دموکراتیک و به شکل کاملا دیکتاتوری اداره می‌شود. اعضا هیچ گونه نقشی در تعیین سیاست‌ها و خط مشی‌ها ندارند. آن‌ها در طول بیست و هفت سال استقرار در عراق تحت آموزه‌های فرقه‌یی دچار افسردگی‌های روحی روانی بوده و به دنبال فرار و جدا شدن از مجاهدین خلق هستند. بعضی از آن‌ها که موفق به فرار از کمپ لیبرتی نمی‌شوند دست به خودکشی می‌زنند. این افراد به شدن نیازمتد مراقبت‌های درمانی - روحی - روانی هستند."



این انجمن در ادامه با بر تاکید بر فرقه‌یی بودن مجاهدین خلق می‌نویسد:" این گروه به شدت منزوی است. آن‌ها هیچ گونه ارتباطی با هیچ گروه ایرانی نداشته و در میان افکار عمومی ایرانیان نیز فاقد اعتبار هستند. گزارش اخیر وزارت خارجه آمریکا در زمان تصدی هیلاری کلینتون به خوبی بر این واقعیت صحه می‌گذارد که مجاهدین خلق به دلیل سابقه تروریستی و همکاری با صدام حسین در جریان جنگ تحمیلی مورد تنفر ایرانی‌هاست. طبیعی است ادعاهای گروهی با این ویژگی‌ها درباره حقوق بشر و دموکراسی وقتی ساده‌ترین حقوق اعضای خود را رعایت نمی‌کند و در اداره امور داخلی‌اش کم‌ترین اهمیتی برای اصول دموکراتیک قائل نیست واقعی نبوده و محلی از اعراب ندارد."



در نامه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم علاوه بر ساختار فرقه‌یی، تروریستی بودن مجاهدین خلق مورد اشاره قرار گرفته و اضافه می‌شود که این فرقه، مسوول ترور بیش از 12 هزار شهروند ایرانی است. مجاهدین خلق البته سابقه ترور هفت شهروند آمریکایی و ده‌ها هزار نفر عراقی را نیز در پرونده خود دارد. رهبران فرقه با وجود گذشت سال‌ها هیچ گاه از گذشته تروریستی خود اظهار ندامت نکرده و اقدامات تروریستی‌شان را دستاورد و مایه افتخار خود می‌دانند. تاکنون هیچ بیانیه‌ای از سوی آن‌ها در اظهار ندامت نسبت به گذشته تروریستی‌شان صادر نشده است! این یکی از ساده‌ترین علائم علاقه شدید این فرقه به ادامه خشونت و حملات تروریستی است؛ امری که در تناقض کامل با قواعد دموکراتیک است. با وجود تنفر افکار عمومی جهانی از تروریسم این گروه حاضر نشده حتی به شکل صوری هم که شده تصویر سلاح را از آرم سازمانی‌اش حذف کند. اعضای آن 3400 نفری‌اند که دارای پیشینه و آموزش‌های نظامی بوده و با وجود افسردگی‌های شدید روحی با هدف استفاده در عملیات‌های نظامی و تروریستی احتمالی در آینده در ساختار فرقه‌یی گروه نگه داشته شده‌اند.



در پایان این تشکل غیردولتی که با هدف و شعار بهره‌مندی از جهان بدون ترور فعالیت می‌کند، باراک اوباما، رییس‌جمهوری آمریکا را به هوشمندی و تامل درباره عواقب حمایت از گروه‌های تروریستی چون فرقه مجاهدین خلق دعوت کرده و اقدامات این چنینی را مغایر قواعد بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل دانست.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...