نسخه چاپی

اوضاع آب‌وهوا تا روز 13 فروردین

سازمان هواشناسی پیش بینی كرد: همزمان با روز 13 فروردین موسوم به روز طبیعت اغلب استانهای كشور اسمانی صاف ، كمی تا نیمه ابری داشته باشند.

گزارش ایرنا از جدول آماری منتشره این سازمان مربوط به روزهای 12 و 13 فروردین ماه جاری در روز چهارشنبه حاكی است : استانهای آذربایجان شرقی و غربی روز 12فروردین آسمانی كمی ابری ،نیمه ابری و بارش پراكنده دارند كه روز 13 فروردین آذربایجان شرقی آسمان صاف و نیمه ابری درحالی كه در آذربایجان غربی نیمه ابری و رگبار پیش بینی شده است .

آسمان استانهای اردبیل ،اصفهان ، البرز ، ایلام و بوشهر در روز 12 فروردین صاف ،كمی ابری و وزش باد پیش بینی شده و در روز 13 فروردین هموطنان در اردبیل آسمانی كمی ابری ، نیمه ابری و بارش پراكنده خواهند داشت ، درحالی كه اصفهانی ها در روز طبیعیت آسمان صاف و كمی ابری ، در البرز صاف ،نیمه ابری ، ایلام صاف ،كمی ابری و برای بوشهریها صاف ،كمی ابری و وزش باد پیش بینی شده است .

از سوی دیگر هموطنان در استان تهران در روز 12 فروردین آسمانی صاف ،كمی ابری و وزش باد خواهند داشت و در روز 13 فروردین نیز شاهد اسمان صاف و نیمه ابری خواهند بود.

همچنین در استان چهارمحال وبختیاری در روز 12 فروردین اسمان صاف ،كمی ابری با وزش باد و برای روز 13 فروردین صاف و كمی ابری مورد انتظار است .

استانهای خراسان شمالی ، رضوی و جنوبی در روز جمهوری اسلامی ایران (12 فروردین) اسمان نیمه ابری، افزایش ابر و بارندگی خواهند داشت و در روز طبیعت برای استان خراسان شمالی اسمان صاف ، نیمه ابری ،افزایش ابر و رگبار پیش بینی شده در حالی كه خراسانهای رضوی و جنوبی آسمان صاف و نیمه ابری خواهد شد .

خبرنگار ایرنا از این جدول گزارش داد كه آسمان خوزستان در 12 و 13 فروردین صاف و كمی ابری پیش بینی شده و در استان زنجان برای روزجمهوری اسلامی ایران آسمان صاف ،كمی ابری و وزش باد مورد انتظار است و در روز 13 فروردین هم صاف و كمی ابری پیش بینی شده است .

آسمان در استان سمنان برای روز شنبه آینده كمی ابری ،نیمه ابری ،افزایش ابر و رگبار پیش بینی شده ،درحالی كه روز یكشنبه 13 فروردین هموطنان در این استان شاهد آسمانی صاف و كمی ابری خواهند بود .

در استان سیستان وبلوچستان برای روز جمهوری اسلامی ایران (12 فروردین ) آسمان كمی ابری ،نیمه ابری و وزش باد پیش بینی شده و در روز 13 فروردین نیز هوا صاف و نیمه ابری مورد انتظار است .

برای استانهای فارس ، قزوین و قم در روز 12 فروردین انتظار می رود هوا صاف ، كمی ابری و با وزش باد همراه باشد ، درحالی كه در فارس روز 13 فروردین هوا صاف ، نیمه ابری و وزش مورد انتظار است ، در استانهای قزوین و قم هوا صاف و كمی ابری پیش بینی شد .

هموطنان در استان كردستان روز 12 فروردین شاهد هوای كمی ابری ،نیمه ابری ،افزایش ابر و بارندگی خواهند بود و كرمانیها آسمانی صاف ،كمی ابری و وزش باد را پیش روی خواهند داشت و در استان كرمانشاه روز جمهوری اسلامی ایران هوا كمی ابری ، نیمه ابری ،افزایش ابر و رگبار مورد انتظار است ، درحالی كه روز طبیعت در استانهای كردستان ، كرمان و كرمانشاه آسمان صاف وكمی ابری پیش بینی شده است .

برای هموطنان در استان كهگیلویه و بویراحمد روز 12 فروردین آسمانی صاف و نیمه ابری پیش بینی شده و روز طبیعت نیز آسمان صاف و كمی ابری مورد انتظار است .

استان گلستان برای روز 12 فروردین آسمان ابری و بارندگی پیش بینی شده و در گیلان هوا نیز كمی ابری و نیمه ابری خواهد شد ،روز 13 فروردین نیز به ترتیب هوایی كمی ابری و نیمه ابری در این دو استان شمالی مورد انتظار است .

هموطنان در استان لرستان روزهای 12و 13 فروردین آسمانی صاف و كمی ابری خواهند داشت ، درحالی كه برای استان مازندران آسمان نیمه ابری ، ابری و بارندگی در روز 12 فروردین پیش بینی شده و كمی ابری و نیمه ابری را در روز 13 فروردین انتظار دارند .

هوای استان مركزی در روزهای مذكور صاف و كمی ابری خواهد بود ، هرمزگانی ها در طی دو روز یاد شده آسمانی صاف ، كمی ابری و وزش باد را مشاهده خواهد كرد .

آسمان همدان در روز جمهوری اسلامی ایران صاف ،كمی ابری و وزش باد پیش بینی شده و در روز 13 فروردین نیز هوایی صاف و كمی ابری خواهند داشت .

خبرنگار اقتصادی ایرنا در پایان این گزارش به نقل از جدول مذكور آورده است ،پیش بینی شده وضعیت آسمان استان یزد در روز 12 فروردین صاف ،نیمه ابری و وزش باد و روز 13 فروردین هوا صاف و كمی ابری مورد انتظار است .

۱۳۹۱/۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...