نسخه چاپی

آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها

ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی در حوزه انتخابیه «تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر» از امروز (دوشنبه) به مدت یك ‌هفته آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز 26 فروردین‌ماه به مدت یک هفته آغاز ‌شد.

همچنین امروز (دوشنبه) فرمانداری تهران هم میزبان داوطلبان چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی در حوزه انتخابیه «تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر» است و داوطلبان می‌توانند تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه اقدام به ثبت‌نام کنند.

بر اساس این گزارش، در اطلاعیه شماره 4 ستاد انتخابات کشور در خصوص انتخابات شوراها آمده است:

به آگاهی عموم ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه مورخ 26/1/1392 در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1/2/1392 ادامه خواهد یافت. همچنین به منظور تسهیل در امر ثبت نام، داوطلبان گرامی می‌توانند از روز شنبه مورخ 24/1/1392 تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی، اقدام به پیش ثبت نام نموده و از دفاتر مزبور شماره رهگیری دریافت و از تاریخ 26/1/1392 شخصاً با در دست داشتن اصل مدارک زیر و شماره رهگیری به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کنند.

۱۳۹۲/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...