نسخه چاپی

درخواست سرمربی ملوان از احمدی نژاد

سرمربی تیم فوتبال ملوان با اشاره به اینكه وقتی می‌خواهد در تمرین این تیم حاضر شود، از خدا خواستار مرگ خود می‌شود، گفت: از آقای احمدی‌نژاد درخواست دارم دستور دهند حمایت‌ها از تیم ملوان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد پورغلامی عصر امروز چهارشنبه پس از شکست تیمش برابر استقلال در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: آقای احمدی‌نژاد در سفری که 3 سال پیش به انزلی داشت، طی مصوبه‌ای دستور داد 80 درصد مخارج باشگاه ملوان را منطقه آزاد انزلی تقبل کند اما در میانه راه مناطق آزاد اعلام کرد دیگر قادر به حمایت از تیم ملوان نیست.

پورغلامی با تاکید بر اینکه بازیکنان ملوان در سال جاری تنها 5 درصد قرارداد خود و 30 درصد از مطالبات فصل گذشته را دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: این مسئله کارمان را سخت‌تر می‌کند و نمی‌دانیم از این به بعد هزینه تیم را چه کسی تامین خواهد کرد.

وی در این خصوص افزود: از آقای احمدی‌نژاد درخواست دارم دستور دهند حمایت‌ها از تیم ملوان ادامه داشته باشد. همچنین از ایشان می‌خواهم خودشان را یک لحظه جای ما بگذارند تا شرایط سخت‌مان را درک کنند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ادامه داد: از انزلی که به تهران آمدیم، یک ریال پول نداشتیم و اگر اسپانسر نداشتیم، مشخص نبود چگونه مخارج هتل را پرداخت می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه وقتی می‌خواهد سر تمرین تیم ملوان حاضر شود، از خدا مرگش را می‌خواهد، تصریح کرد: وقتی می‌خواهم در تمرین تیم حاضر شوم، می‌دانم بازیکنان در مورد مسائل مالی از من سوال می‌کنند و در این شرایط نمی‌دانم چه پاسخی به آنها بدهم.

پورغلامی در پایان گفت: انتظار داریم پول شهر خودمان را برای خودمان هزینه کنند و از جای دیگری پول نمی‌خواهیم که در صورت عملی شدن این مسئله، مشکلات مالی ملوان هم برطرف خواهد شد.

۱۳۹۱/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...