نسخه چاپی

ارتش آلمان به پهپادهای اسرائیلی مجهز می شود

منابع آلمانی از مذاكرات مقامات این كشور با مسئولان رژیم صهیونیستی جهت خرید هواپیماهای بدون سرنشین نظامی برای ارتش آلمان خبر دادند.


به گزارش نمابه نقل از ایسنا، نشریه اشپیگل در تازه‌ترین شماره خود فاش کرد که مقامات آلمان در حال رایزنی و مذاکره با مسئولان رژیم صهیونیستی هستند تا ارتش آلمان را به هواپیماهای بدون سرنشین نظامی ساخت اسرائیل که توانایی منهدم کردن اهداف مشخص را داردند، مجهز کنند.

اشپیگل همچنین به نقل از وزارت دفاع آلمان اعلام کرد که این مذاکرات موضوع دست کم دو دیدار اخیر میان مسئولان آلمانی و مقامات رژیم صهیونیستی در نوامبر ۲۰۱۲ و فوریه گذشته بوده است.

قرار است آلمان پس از خریداری این هواپیماهای بدون سرنشین، با همکاری فرانسه تکنولوژی و توان رزمی آنها را بالا ببرد.

این نشریه در ادامه اعلام کرد: فرمانده نیروی هوایی آلمان اخیرا به اسرائیل سفر کرده بود تا در مراسم رونمایی از نسخه پیشرفته هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیل از نوع "هیرون تی بی" حضور داشته باشد.

دولت آلمان برای هواپیماهای بدون سرنشین هیرون رژیم صهیونیستی اهمیت بیشتری نسبت به هواپیماهای بدون سرنشین "پریدیتور" آمریکا قائل است چرا که این هواپیماها از تکنولوژی پیشرفته‌تری برخوردارند.

براساس اعلام اشپیگل، اگر این توافقنامه امضا شود رژیم صهیونیستی برای راضی نگه داشتن آلمان تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین خود را ارتقا خواهد داد.

پیشتر وزیر دفاع آلمان خواهان مجهز کردن ارتش این کشور به هواپیماهای بدون سرنشین شده بود.

۱۳۹۲/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...