نسخه چاپی

واكنش متفاوت قلعه نویی و حجازی به تشویق مجیدی

ماجرای تشویق شدن فرهاد مجیدی توسط هواداران استقلال در روز بازی با الهلال همچنان سوژه است.

به گزارش نما به نقل از خراسان، مجیدی آن روز در وی‌آی‌پی ورزشگاه نشسته بود. درست كنار برادرش فرزاد و علیرضا منصوریان كه اصلا با او خوب نیست. البته منصوریان با برادر فرهاد خیلی رفیق است اما با خود او...

یكی از استقلالی‌ها كه سه‌شنبه شب گذشته در جایگاه وی‌آی‌پی آزادی حضور داشت می‌گفت: «منصوریان روی صندلی نشسته بود كه ناگهان مجیدی آمد. فرهاد وقتی متوجه شد كه مجبور است كنار منصوریان بنشیند (چون بقیه صندلی‌ها پر بود) كمی مكث كرد تا برادرش برسد. بعد از مدت‌ها فرزاد كنار منصوریان نشست و بعد هم فرهاد كنار فرزاد قرار گرفت ولی آن‌ها اصلا با هم حرف نمی‌زدند.» البته برخی می‌گویند طرفین با هم سلام و علیك كردند ولی عده‌ای دیگر حتی این مسئله را هم تكذیب می‌كنند.

منصوریان اما در این مورد حرفی نمی‌زند ولی همه می‌دانند كه اختلاف آن‌ها از چند سال قبل شروع شد. وقتی كه مجیدی منصوریان را به خالی كردن زیر پای برادرش متهم كرد و...

حدود دقیقه ۸۰ عده‌ای از هواداران استقلال شروع به تشویق مجیدی كردند اما لیدرها آن‌ها را ساكت نمودند. بعد از چند دقیقه تشویق‌ها بیشتر شد و در نهایت كار به جایی كشید كه كل ورزشگاه مجیدی را تشویق كرد و شعار «امیر یاد باشه ... فرهاد باید باشه» مردم را یاد روزهایی انداخت كه همین هواداران استقلال خطاب به ناصر حجازی می‌گفتند «ناصر یادت باشه ... فرهاد باید باشه» آن روزها حجازی در مصاحبه‌ای گفت مجیدی حتی اگر طلا هم باشد او را نمی‌خواهم اما امیر قلعه‌نویی به زعم هواداران استقلال حرف بدتری زد و هواداران پرسپولیس را به رخ آن‌ها كشید: «خدا پدر هواداران پرسپولیس را بیامرزد كه از تیمشان حمایت می‌كنند!»

این در حالی است كه پرسپولیسی‌ها در تمام یكی دو سال گذشته علی دایی را تشویق كرده و او را به رخ مربیان تیمشان كشیده‌اند. به طوری كه حتی زمان مصطفی دنیزلی هم شعار «علی دایی ... علی دایی» از سكوها قطع نمی‌شد و حتی یك‌بار زمان استیلی هواداران پرسپولیس از ثانیه سی‌ام بازی شروع به هو كردن او و تشویق علی دایی كردند!

در جریان بازی برگشت بارسلونا با پاری‌سن‌ژرمن فرانسه هم هواداران بارسا، مسی را تشویق كردند و اتفاقا او به رغم مصدومیت وقتی به میدان رفت بسیار تاثیرگذار بود اما هیچ كس به تشویق‌شدن مسی در نوكمپ اعتراض نكرد. البته شاید شرایط فرهنگی فوتبال ما با اروپا فرق داشته باشد اما به هر حال این كه همه چیز را به تشویق‌شدن یك بازیكن آن هم بعد از دقیقه ۹۰ ربط بدهیم بی‌انصافی است این وسط حتی عده‌ای معتقدند تشویق مجیدی خطی بوده.

امیر عرب معاون باشگاه استقلال كه به نوعی سخنگوی قلعه‌نویی محسوب می‌شود دقیقا به این نكته اشاره داشته و گفته تشویق مجیدی خطی بود ... و این یعنی اتهام كاملا مستقیم به فرهاد مجیدی! بازیكنی كه فعلا احساس می‌كند جو به سود اوست و به همین خاطر هیچ مصاحبه‌ای نمی‌كند تا زمان را بخرد و اتفاق‌های آینده را تجزیه تحلیل كند. آنچه مسلم است این‌كه سریال او با امیر قلعه‌نویی حالا حالا‌ها ادامه دارد.

۱۳۹۲/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...