نسخه چاپی

حاشیه ثبت‌نام كاندیداهای شورای شهر تهران

اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراها كه با ثبت نام ۱۵۵ داوطلب به اتمام رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مستقر در فرمانداری تهران، یکی از داوطلبان حاضر که کارشناسی مدیریت بازرگانی داشت، در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که دلیل ثبت‌نامتان چیست؟ گفت: من احساس وظیفه کردم ولی بیکار هم هستم.

وی افزود: از آنجایی که بیکار هستم فکر می‌کنم که بهتر می‌توانم مشکلات مردم را درک کنم.

علیرضا دهقانی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در محل ثبت‌نام داوطلبان شوراهای شهر در محل فرمانداری تهران، یکی از دلایل حضورش در چنین عرصه‌ای را تجربه چهار ساله خود در مجلس شورای اسلامی عنوان و اظهار کرد: فکر می‌کنم نسبت به مسایل مختلف شناخت لازم را دارم.

وی افزود: من فعلا مستقل وارد این عرصه شده‌ام تا ببینم نام من بعد از این در کدام لیست قرار می‌گیرد؛ البته مذاکراتی با من انجام شده است ولی هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ام.

دهقانی اضافه کرد: با توجه به حضور چهار ساله خود در مجلس شورای اسلامی، ارتباط تنگاتنگی هم با مسئولان نظام و هم با عامه مردم دارم و معتقدم شوراها بهترین مکان برای ارتباط نزدیک با مردم محسوب می‌شود.

این نماینده پیشین مجلس همچنین اظهار کرد: من هرچه دارم از لطف و محبت خدا و نگاه مردم دارم و به نظر من در شوراها می‌توان ارتباط تنگاتنگی با مردم داشت.

دهقانی در پایان صحبتهای خود تاکید کرد: نگاه من سیاسی نیست بلکه فقط به قصد خدمت وارد این عرصه شده‌ام.

آرش میراسماعیلی دبیر فدراسیون جودو نیز صبح امروز به محل فرمانداری تهران آمد و در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران درباره دلیل حضورش در این عرصه گفت: من فعلا وقت پاسخ دادن ندارم، بعدا بیایید.

با این حال وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری، به گفتن این موضوع بسنده کرد که "با حضور خود می‌توانیم مردم را به صحنه بیاوریم و من هم احساس وظیفه کردم".

به گزارش ایسنا، محمود رضاییان - مدیرعامل سابق سازمان بهشت زهرا - نیز که به گفته خود بیش از ۴۰ سال در شهرداری تهران سابقه فعالیت دارد، با حضور در فرمانداری تهران و ثبت‌نام برای انتخابات شوراها، به تشریح دلایل حضورش پرداخت و اظهار کرد: پیش از این مشاور شورای شهر و سازمان زیباسازی بوده‌ام و مدت سه سال است که بازنشسته شده‌ام.

وی افزود: با توجه به تجربیاتم تکلیف دارم به میدان بیایم.

یک داوطلب دیگر نیز به خبرنگارن گفت: من هیچ انگیزه‌ای برای ثبت‌نام نداشتم و همینجوری ثبت‌نام کردم.

خبرنگاری پرسید مگر می‌شود همینجوری ثبت‌نام کرد؟ که وی پاسخ داد: چرا نشود؟ بله می‌شود.

به گزارش ایسنا، فرماندار تهران در پایان اولین روز ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت: در اولین روز ثبت‌نام از متقاضیان شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۵۵ نفر در تهران متقاضی نامزدی برای انتخابات شورای شهر تهران شدند و به فرمانداری تهران مراجعه کردند.

عیسی فرهادی اظهار کرد: ۳۶ نفر از این ۱۵۵ نفر با توجه به تکمیل پرونده‌هایشان ثبت‌نامشان قطعی شد و بقیه نیز تکمیل نواقص پرونده‌شان باید بار دیگر برای ثبت‌نام نهایی به فرمانداری مراجعه کنند.

۱۳۹۲/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...