نسخه چاپی

تذكر دادستان به كاندیداهای ریاست جمهوری

دادستان تهران خطاب به كاندیداهای ریاست جمهوری گفت: لطفاً راهنمایی نكنید زیرا كشور طوری نیست كه برای رای آوردن به این كارها نیاز داشته باشید.

به گزارش نما به نقل از مهر، عباس جعفری دولت آبادی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۳ ونك سال ۹۱ را پر از حادثه اعلام كرد و گفت: مهمترین این حوادث راهپیمایی ۲۲ بهمن بود كه تمامی دشمنان را مایوس كرد. در سال ۹۱ موضوع انرژی هسته ای مطرح شد و كار به مذاكرات انجامید ولی دشمنان مذكرات را متوقف و تحریم ها را بیشتر كردند تا با گرانی در كشور و دسیسه هایی مانند گران شدن مرغ مردم را به خیابان ها بیاورند تا نقشه شان كامل شود ولی مردم مانند همیشه مشت محكمی بر دهان استكبار جهانی زدند.

وی خطاب به كاندیداهای ریاست جمهوری گفت: سه توصیه و هشدار دارم؛ اول مشكلات كشور را سیاه نمایی نكنید، دوم وعده های غیرعملی ندهید و سوم برای تبلیغات هرگز از امكانات دولتی استفاده نكنید.

دادستان تهران مبارزه جدی با جرایم اقتصادی و مجرمین یقه سفید را دستور كار دادستانی در سال ۹۲ عنوان كرد و گفت: در این رویکرد زمین خواری در اولویت است.

وی گفت: آقای مرتضی تورك دو سال سرپرست دادسرای ناحیه ۳ ویژه زمین خواری بودند كه به دلیل بازنشستگی معاون امنیتی وی را به عنوان معاون امنیتی دادستان و سرپرست دادسرای اوین منصوب كردیم و حجت الاسلام منصوری كه كارهای بزرگی در دادسرای فرهنگ و رسانه انجام داده بود را به عنوان سرپرست دادسرای ناحیه ۳ گماردیم .البته بخش پرونده های زمین خواری همچنان در اختیار آقای تورك است.

دولت آبادی خطاب به معاونین دادستان و دادسراهای تهران گفت: بحث نظارت دادستان بر محاكم، حفظ حقوق متهمان، سركشی از كلانتری ها و نظارت بر بازداشتگاه های نیروی انتظامی باید همیشه مستمر باشد. ما با دادگاه ها مقابله نداریم فقط از كیفرخواست خودمان دفاع می كنیم چرا كه دادستان نماینده وجدان عمومی است.

۱۳۹۲/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...