نسخه چاپی

نظرسنجی جالب درمورد پوشش مجریان زن شبكه خبر والعربیه+عكس

عکس خبري -نظرسنجي جالب درمورد پوشش مجريان زن شبکه خبر والعربيه+عکس

اكثریت قریب به اتفاق كاربرانی كه در این نظر سنجی شركت كردند مجری شبكه خبر جمهوری اسلامی را قابل احترام تر دانستند.

به گزارش نما به نقل از سرّنیوز، در یک نظرسنجی که در شبکه اجتماعی فیس بوک در مورد مجریان زن شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه العربیه عربستان صورت گرفت از کاربران سوال شده بوده که کدام یک بیشتر مورد احترام شما هستند؟

05-06-34 11-50-57.jpg


در این نظر سنجی که کاربرانی با ملیت و مذاهب گوناگون در آن شرکت داشتند اکثریت قریب به اتفاق کاربران، مجری شبکه خبر جمهوری اسلامی را قابل احترام دانستند. برخی کاربران در نظرات خود اعلام کردند که مجری شبکه خبر ایران نمونه یک زن مسلمان است. در این میان نظر یکی از کاربران غیرمسلمان و غیر ایرانی خواندنی بود. وی در نظر خود اظهار کرده بود که با دیدن تصویر مجری شبکه خبر ایران در اولین نظر توجه وی به سمت صورت مجری جلب میشود و نگاه وی به او نگاهی انسانی است در حالی که در اولین نظر به مجری شبکه العربیه بدن مجری توجه وی را جلب میکند و نگاه وی به او نگاهی شهوانی است.

05-06-34 11-52-22.jpg


در پایان این نظر سنجی خانم المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران با کسب اکثریت آرا بعنوان فرد قابل احترام تر از سوی کاربران انتخاب شد. خانم شریفی مقدم یازده سال است که بعنوان مجری در شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران مشغول به فعالیت است و در حال حاضر دانشجوی رشته میکروبیولوژی مشغول به تحصیل است.

۱۳۹۲/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...