نسخه چاپی

گلایه نعیمه اشراقی از شرایط نابرابر تبلیغات انتخاباتی بین جناح‌ها

نوه امام خمینی (ره) معتقد است كه مجموعه این مسائل اصلاح‌طلبان، آن‌ها را در شرایط سخت و منگنه می‌گذارد.

به گزارش نما نعیمه اشراقی، نوه امام خمینی (ره)، در گفتگو با سایت امید، ضمن انتقاد از آنچه "شرایط نابرابر تبلیغات انتخاباتی بین جناح‌ها" می خواند، گفت: «متاسفانه اصلاح‌طلبان تا انتخابات ریاست‌جمهوری فرصت و امکانات کمی دارند. آن‌ها از حداقل امکانات رسانه‌ای و مطبوعاتی برخوردارند و به‌نظرم بین دو جناح شرایط نابرابر و نامتعادلی برقرار است.»

به‌گفته او یکی از مشکلات بزرگ اصلاح‌طلبان محدودیت در انتخاب نامزدها برای تاییدصلاحیت‌گرفتن از شورای نگهبان است. او همچنین گفت تعداد بسیاری از فعالان اصلاح‌طلب در زندان هستند و این موضوع در جای خود محدودیت دیگری برای اصلاح‌طلبان است و مجموعه این مسائل اصلاح‌طلبان، آن‌ها را در شرایط سخت و منگنه می‌گذارد و این در حالی است که به گفته او اصلاح‌طلبان سعی دارند انتخابات در این دوره پر شور برگزار شود. چنانکه اشراقی می‌گوید، اصلاح‌طلبان قصد حضور در انتخابات را دارند؛ اگرچه سختی‌هایی هم سر راه آن‌ها وجود دارد.

عملکرد طیف گسترده ای از اصلاح طلبان در فتنه 88 و همراهی آنان با دشمنان ملت ایران، مشکلاتی از جمله احتمال رد صلاحیت برخی سران اصلاحات را برای این گروه سیاسی به وجود آورده است،

۱۳۹۲/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...