نسخه چاپی

حمله سایبری در دستور كار بحرینیها

فعال سیاسی بحرینی گفت: انقلابیون در برابر رژیم سلطه گر آل خلیفه تسلیم نمی شوند و به راه خود تا سرنگونی این رژیم ادامه می دهند.

به گزارش نما،"مهدی البحرانی" روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: رژیم آل خلیفه نیروهای امنیتی خود را برای مقابله با فعالیت های مردمی مسالمت آمیز، همزمان با مسابقات اتومبیلرانی فورمول-1 که هدف از آن بهبود وجهۀ آل خلیفه در جهان و القاء پایان اعتراضات مردمی در کشور است، به حال آماده باش درآورده است.


البحرانی ادامه داد: پست های بازرسی از فرودگاه بین المللی منامه تا مکان مسابقه ایجاد شده و همزمان، نیروهای امنیتی، سرکوب شهروندان را با استفاده از گلوله های ساچمه ای، پرتاب گاز اشک آور و حمله شبانه به منازل مسکونی مردم بحرین افزایش داده اند.


وی با رد این ادعای رژیم آل خلیفه که مسابقات فرمول 1 برای کمک به اقتصاد ملی است، تصریح کرد: این فعالیت ورزشی، هدیه شیخ حمد به پسرش است که هیچ درآمدی برای اقتصاد بحرین به همراه ندارد، لذا این ادعا فقط با این هدف مطرح می شود که وانمود کنند فعالیت های انقلابی مردم بحرین به اقتصاد ملی ضربه زده است.

فعال بحرینی خاطر نشان کرد: آمار موجود، حاکی از کسر بودجه ششصد میلیون دلاری رژیم آل خلیفه به خاطر واردات گسترده سلاح و ابزارهای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین است.


وی با اشاره به تهدید مردم بحرین از سوی سران رژیم آل خلیفه به زندان و جریمه نقدی به خاطر جرم هایی مانند توهین به پادشاه، تحریک علیه نظامیان و موارد مشابه، گفت: با وجود همۀ این تهدیدات، مردم انقلابی بحرین از مواضع و خواسته های مشروعشان دست برنداشته و به تظاهرات علیه این مسابقات و رژیم آل خلیفه ادامه می دهند.
وی با تاکید به ادامه انقلاب مردم بحرین، افزود: یک حمله الکترونیکی (حمله هکرها) مانند حمله سایبری چند روز قبل به سیستم های رایانه ای رژیم صهیونیستی، در روزهای آینده رژیم آل خلیفه را مورد هجوم قرار خواهد د

۱۳۹۲/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...