نسخه چاپی

حمله مجدد نژادپرستان به مساجد +عكس

اسلام‌ستیزان با كشیدن نمادهای نفرت‌آمیز و نامربوط از جمله صلیب شكسته و نشان‌ حزب نازی آلمان بر روی دیوار مسجد، قصد اهانت به ساحت مقدس این مكان مذهبی را داشتند.

به گزارش نمابه نقل از باشگاه خبرنگاران، با افزايش موج گرايش به اسلام در فرانسه، آمار حملات اسلام ‌ستيزانه در اين كشور نيز طی سال‌های اخير رو به افزايش است و منابع خبری از ثبت 201 اقدام اسلام ‌ستيزانه طی سال 2012 خبر داده‌ اند كه نسبت به سال 2011، 28 درصد افزايش داشته‌ است.

در آخرین اقدام تروریستی، مسجد منطقه كولميه يازدهمين مسجدی است كه از آغاز سال 2013 مورد حمله اسلام‌ ستيزان قرار گرفته است.



1.jpg


 بر این اساس، منابع خبری از حمله اسلام‌ستيزان به مسجد كولوميه در حومه پاريس خبر دادند كه روز يكشنبه با كشيدن نمادهای نفرت‌آميز و نامربوط از جمله صليب شكسته و نشان‌ حزب نازی آلمان بر روی ديوار مسجد، قصد اهانت به ساحت مقدس اين مكان مذهبی را داشتند.

جمعی از گروهها و نهادهای اسلامی با محکومیت این حمله تاکید کرده اند تا زمانی كه اين افراد به مجازات اعمال خود نرسند، حملات آنان همچنان ادامه خواهد داشت.


2.jpg


 بر اساس اعلام شهرداری این منطقه، مسجد منطقه كولميه در حال ساخت بوده و قرار بوده است طی چند ماه آينده به بهره‌ برداری برسد.

۱۳۹۲/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...