نسخه چاپی

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

تذكرات نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور از سوی هیئت‌ رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش نمابه نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز سه‌شنبه از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزرای امورخارجه و ورزش و امور جوانان در خصوص برخورد قاطع با مقامات ورزش کشور عربستان و به رئیس‌ جمهور در خصوص توضیح علت برگزاری مراسم تجلیل از فعالان نوروزی در استادیوم آزادی تذکر داد.

رحماندوست نماینده تهران به رئیس‌ جمهور در خصوص توضیح علت عدم واریز تمام درآمدهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به خزانه‌داری کل کشور و علت برگزاری تجلیل از فعالان نوروزی در استادیوم آزادی تذکر داد.

حسینی نماینده قصرشیرین به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص علت توزیع ناعادلانه اعتبارات ورزشی در روستاهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب تذکر داد.

سودانی نماینده اهواز به وزیر بهداشت در خصوص رعایت عدالت در تخصیص اعتبارات بودجه‌ای هیئت امنای استان‌ها در سطح استان‌های کشور تذکر داد.

حیدری طیب نماینده کرمانشاه به رئیس‌ جمهور در خصوص علت استفاده سیاسی از امکانات دولتی به منظور تبلیغات برای کاندیدای مورد حمایت دولت تذکر داد.

جلیل سرقلعه نماینده لردگان به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تخصیص آب و ونک به شهرستان لردگان تذکر داد.

تمیمی نماینده شادگان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت عدم استخدام 500 نفر در آموزش و پرورش شهرستان شادگان از مصوبات سفرهای استانی هیئت وزیران و به وزیر نیرو در خصوص تسریع در اجرای طرح آبرسانی به شادگان از مصوبات سفرهای استانی تذکر داد.

زمانیان، سلطانی، عزیزی و سرقلعه نمایندگان شهرکرد، بروجن، اردل و لردگان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص سوء مدیریت در راه‌اندازی پروازهای استان چهارمحال و بختیاری و به وزیر نیرو در خصوص علت اقدامات غیرقانونی در حوزه زاینده رود، گلاب دو و بهشت‌آباد تذکر دادند.

کریمی قدوسی نماینده مشهد به وزیر بهداشت در خصوص نظارت بیشتر بر تعرفه‌های آزمایشگاه‌های پزشکی به بخش خصوصی و جلوگیری از تعطیلی این مراکز، به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تحقق قانون ممنوعیت واردات کالاهای لوکس و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص ساخت بیمارستان، مسجد، مدرسه دینی و غیر دینی توسط مروجان وهابی در استان‌های ساحلی تذکر داد.

قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تهیه داروهای بیماران صعب‌العلاج و به وزیر نیرو در خصوص ضرورت افزایش ولتاژ برق شهرستان ارومیه تذکر دادند.

سید هادی حسینی نماینده قائمشهر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تصادفات مرگبار در جاده اصلی تهران ـ سوادکوه شمال به دلیل تأخیر در اجرای عملیات جاده‌سازی در حالی که فقط تصادف در یک روستا 16 کشته و 38 مصدوم بر جای گذاشت، تذکر داد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان و تسریع در تأمین نیاز آموزشی در سیستم مدارس آموزش و پرورش و حذف طبقاتی آن تذکر داد.

موسی احمدی نماینده دیر به رئیس جمهور در خصوص افزایش میزان فوق‌العاده بدی آب و هوا برای کارکنان اداری و فرهنگیان استان بوشهر تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر کشور در خصوص پرهیز جدی از تغییر خط مرزی استان اصفهان تذکر داد.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تذکر به روزنامه اتفاقیه نسبت به انتشار یکطرفه مصاحبه‌های خلاف مصلحت و امنیت مرتبط با تقسیمات کشوری انجام شده در خراسان شمالی تذکر داد.

حاجی نماینده شاهین شهر به وزیر نفت در خصوص جلوگیری از افزایش قیمت مجدد روغن موتور خودرو تذکر داد.

بیرانوند نماینده بروجرد به وزرای بهداشت و راه‌ و شهرسازی در خصوص ضرورت اتمام سریع بیمارستان آیت‌الله بروجردی و اورژانس بیمارستان امام استان بروجرد تذکر داد.

پشنگ نماینده خاش به وزیر کشور در خصوص سوء مدیریت، تهدید و فشار به دستگاه‌ها برای موافقت 100 هکتار زمین‌های چابهار برای تغییر کاربری ساخت مسکن برای استاندار و اطرافیان وی تذکر داد.

دهقانی نماینده ورزقان به رئیس جمهور و وزرای کشور و راه و شهرسازی در خصوص علت توقف بازسازی مناطق زلزله‌زده در استان آذربایجان شرقی تذکر داد.

قاضی‌پور و جهانگیر‌زاده نمایندگان ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تهیه کود شیمیایی و سم برای کشاورزان شهرستان ارومیه تذکر دادند.

جباری، امیرآبادی و آصفری نمایندگان بندر لنگه، قم و اراک به رئیس‌ جمهور در خصوص اشاعه رفتار و فرهنگ اشرافی‌گرایی توسط مدیریت منطقه آزاد کیش تذکر دادند.

امیری نماینده زرند به رئیس‌ جمهور در خصوص حل مشکل حقوقی بازنشستگان شرکت ذغال سنگ که از اسفند ‌ماه حقوق دریافت نکرده‌اند، تذکر داد.

احمدی نماینده کنگاور به وزیر بهداشت در خصوص تکمیل و تجهیز بیمارستان شهرستان صحنه تذکر داد.

کریمیان، عثمانی، قادر مرزی، قره سید، بیگلری، موسوی لارگانی، چهاردوی، بیانیان، پزشکیان، جعفر‌زاده، جمیری، مطهری، هادی حسینی، فتح‌الله حسینی، نوباوه، علوی، نعمتی و افتخاری به وزرای کشور و دادگستری در خصوص توهین به پوشش زنان عفیف و مادران فداکار از طریق پوشش زنانه به تن یکی از اراذل و اوباش در ملاء عام تذکر دادند.

۱۳۹۲/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...