نسخه چاپی

طالبان ارتباط با انفجار بوستون را رد كرد

سخنگوی گروه تحریك طالبان گزارشها را درباره ارتباط این گروه با وقوع دو انفجار در نزدیكی خط پایان مسابقات دوی ماراتن شهر بوستون آمریكا تكذیب كرد. "احسان الله احسان" امروز سه شنبه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه هرگونه گزارشی را درباره ارتباط این گروه با وقوع دو انفجار در نزدیكی خط پایان مسابقات دوی ماراتن شهر بوستون آمریكا كه بر اثر آن سه نفر كشته و بیش از 100 فر زخمی شدند، رد كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، نحوه انفجار این دو بمب به گونه ای بود که با فاصله کمی از یکدیگر منفجر شدند . برخی از مقامات امنیتی آمریکا انفجارهای شب گذشته را حملات تروریستی خوانده اند.

در پی این انفجارها "باراک اوباما"رئیس جمهور آمریکا از مردم این کشور خواست عجله نکرده و تا زمانیکه عامل و یا عاملان آن شناسایی نشده اند درباره انفجارها نتیجه گیری نکنند.

احسان الله احسان افزود: هیچ ارتباطی به این بمب گذاری ها نداریم اما هر وقت که لازم باشد آمریکا و همپیمانان آن را مورد هدف قرار می دهیم. بر اساس این گزارش مقر گروه تحریک طالبان در مناطق قبیله نشین شمال غرب پاکستان در مرز با افغانستان بوده و اخیرا نیز این گروه مسئول چندین حمله خونبار در این کشور بوده است.

۱۳۹۲/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...