نسخه چاپی

توصیه فرزند آیت الله بهجت به زنان

عکس خبري -توصيه فرزند آيت الله بهجت به زنان

فرزند حضرت آیت الله بهجت گفت: زنان در سبك زندگی خود باید حضرت فاطمه زهرا (س) را سرمشق قرار داده و از اسراف و تجملات بپرهیزند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، حجت الاسلام ˈعلی بهجتˈ سه شنبه شب در همایش سبک زندگی اسلامی در اسفراین اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) نمونه و الگوی کامل تمام زنان عالم و هدیه عاشقانه خداوند به عالم وجود است.


وی افزود: شخصیت والای آن حضرت و مقام بلند و کم نظیری که حضرت صدیقه طاهره (س) در وادی عرفان و عبادت کسب کرده بودند ایشان را ممتاز و در جایگاه سرور زنان عالم قرار داده است.


وی به اهداف خلقت پرداخت و گفت: اگر در خلقت تمام عالم تفکر کنید، می بینید خداوند همه چیز را برای هدف معینی آفریده است، انسانی که از خاک آفریده شده بر حسب تکامل به اینجا رسیده و پوسته های متعدد را طی کرده، لذا اگر همین انسان خاکی پرورش یابد به مراحلی در سیر خواهد رسید که ملائکه هم نخواهند رسید.


فرزند آیت الله بهجت در ادامه با بیان برخی از خصوصیات اخلاقی آن مرجع بزرگوار تقلید به ذکر خاطراتی از وی پرداخت و افزود: آیت الله بهجت (ره) حامی ولایت فقیه و از دوستداران رهبر معظم انقلاب بودند.


حجت الاسلام بهجت از اشتیاق وصف ناپذیر آن بزرگوار به نماز گفت و افزود: آیت الله بهجت وقتی نماز می خواندند، گویا جان می دادند و لباس هایشان غرق عرق می شد و می گفتند که اگر مردم لذت نماز را بچشند، هیچ لذتی را در دنیا بالاتر از آن نخواهند یافت

۱۳۹۲/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...