نسخه چاپی

پیشنهاد دولت برای دلار در بودجه، ۲۴۵۰ تومان

عضو كمیسیون تلفیق با اشاره به پیشنهاد دولت برای دلار ۲۴۵۰ تومانی در لایحه بودجه ۹۲ برای تبدیل ارز به ریال، گفت: كمیسیون تلفیق فردا و پس فردا جلسه‌ای برای بررسی لایحه بودجه ۹۲ ندارد.

به گزارش نمابه نقل از تسنیم، اسماعیل جلیلی با اشاره به تصویب مالیات بودجه 92 در کمیسیون تلفیق، اظهار داشت: عصر امروز هم کمیسیون تلفیق به منظور ادامه بررسی کلیات بودجه جلسه‌ای با حضور نمایندگان دولت دارد.

وی در خصوص برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق طی روزهای پایانی هفته جاری (پنج‌شنبه و جمعه)، افزود: فردا و پس فردا کمیسیون تلفیق جلسه ندارد و از شنبه جلسات کمیسیون مجدداً آغاز خواهد شد.

این عضو کمیسیون تلفیق درباره زمان بررسی نرخ ارز در لایحه بودجه 92، ادامه داد: پیشنهاد دولت برای نرخ تبدیل ارز حاصل از فروش نفت دلار 2450 تومانی است؛ البته نرخ ارز بودجه سالجاری طبق قانون شناور خواهد بود.

به گزارش تسنیم، بعد از رد کلیات بودجه در جلسه هفته گذشته کمیسیون تلفیق روز گذشته (27 فروردین) صحن علنی مجلس به کلیاد رأی مثبت داد و به دنبال آن جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی بیشتر آغاز و در همان جلسه اول نمایندگان عضو "مالیات بودجه" را به تصویب رساندند.

۱۳۹۲/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...