نسخه چاپی

رضایی:ائتلاف را برای بعداز انتخابات می‌گذارم

عکس خبري -رضايي:ائتلاف را براي بعداز انتخابات مي‌گذارم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد بحث ائتلاف‌ها گفت: من در هیچ ائتلافی وارد نخواهم شد و ائتلاف را می‌گذارم برای بعد از انتخابات، فكر می‌كنم ائتلاف با مردم در این برهه از هر چیز مهم‌تر است.

به گزارش نما، محسن رضایی امروز در حاشیه سفر یک روزه خود به تبریز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: من آذربایجان را دوست دارم و هر وقت فرصت داشته باشم برای دیدار با مردم خوب و قهرمان آذربایجان به این استان سفر می‌کنم.

وی افزود: از قهرمانان آذربایجان در دفاع مقدس به خصوص آقا مهدی باکری خاطره خوبی دارم و از آقا مهدی باکری گرفته تا ستارخان، باقرخان، شهریار و تیم پرافتخار تراکتور احترام خاصی بر آنها قائل هستم.

رضایی، هدف از سفر خود به آذربایجان را دیدار با مردم و نخبگان استان اظهار کرد و گفت: در مورد بحث‌هایی که رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود در مورد حماسه سیاسی و اقتصادی مطرح کردند، وظیفه داریم که بیشتر در میان مردم حضور داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شرایط امسال شرایط سختی است که با همکاری و هوشیاری باید بتوانیم از آن عبور کنیم و این حماسه‌ها را به وجود آوریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: به نظر من از ظرفیت آذربایجان به خوبی استفاده نشده است، آذربایجان این ظرفیت را دارد که هم در بعد ملی و داخلی هم در بعد خارجی و بیرون از مرزها نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.

وی تاکید کرد: آذربایجان‌شرقی می‌تواند یک قطب بزرگ اقتصادی در منطقه باشد و می‌تواند از طریق قطب فرهنگی و سیاسی خود بر پیشرفت استان و کشور تاثیر داشته باشد.

رضایی در مورد بحث ائتلاف‌ها نیز گفت: من در هیچ ائتلافی وارد نخواهم شد و ائتلاف را می‌گذارم برای بعد از انتخابات، فکر می‌کنم ائتلاف با مردم در این برهه از هر چه چیز مهم‌تر است.

وی تصریح کرد: هیچ چیزی جای پیروزی ملت ما را برای امسال و سال‌های آینده پر نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: با احترام به همه این ائتلاف‌ها ان‌شاءالله این ائتلاف‌ها را به بعد از انتخابات می‌گذاریم.

۱۳۹۲/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...