نسخه چاپی

تغییر در شورای مركزی جبهه پایداری/ گزینه نهایی جبهه پایداری جای خود را به فرد دیگری سپرد

عضو شورای مركزی جبهه پایداری از بازآرایی در شورای مركزی این جبهه پس از اعلام نامزد نهایی خبر داد و گفت: برخی اعضای شورای مركزی به ستاد نامزد نهایی خواهند رفت.

به گزارش نما امیرحسین قاضی‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه در همایش روز یکشنبه جبهه پایداری مجموعه تغییرات این جبهه و نامزد نهایی آن اعلام خواهد شد، اظهار داشت: ما تصمیم گرفته‌ایم تغییری در شورای مرکزی جبهه پایداری ایجاد کنیم چرا که ممکن است کاندیدای ما بخواهد ستاد داشته باشد.



قاضی‌زاده با تأکید براینکه دبیرکل در این تغییرات همچنان حجت‌الاسلام آقاتهرانی خواهد بود، تصریح کرد: ممکن است برخی اعضای شورای مرکزی به ستاد نامزد نهایی بروند و در آنجا فعال شوند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: این تغییرات به این دلیل است که شاید جبهه پایداری مواضع سیاسی خاص داشته باشد که خیلی به نامزد نهایی مربوط نباشد هرچند آنها با هم بی‌ارتباط هم نیستند اما ممکن است نامزد نهایی بخواهد حرف مستقل خود را بزند از این‌رو بازآرایی در شورای مرکزی جبهه پایداری اتفاق خواهد افتاد.



* همایش استانی جبهه پایداری روز جمعه در تهران

وی از برگزاری همایشی درون تشکیلاتی برای نیروهای استانی جبهه پایداری روز جمعه در تهران خبر داد و گفت: در این همایش که اعضای شورای مرکزی حضور خواهند داشت در خصوص سازماندهی تشکیلات، آشنایی نیروها و انتخابات بحث می‌شود.



قاضی‌زاده گفت: نامزد نهایی جبهه پایداری رئیس ستاد خود را مشخص خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به سخنگویی خود به جای باقری لنکرانی گفت: بنده داوطلب این امر نبودم اما بنابه ضرورت و اصرار دوستان احساس وظیفه کرده و این مسئولیت را پذیرفتم.

۱۳۹۲/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...