نسخه چاپی

تهدید ایران از سوی رژیم صهیونیستی بلوف است

معاون ستاد كل نیروهای مسلح تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران را در حد بلوف و توخالی توصیف كرد و گفت: آمریكا تا حدی از عمق استراتژیك جمهوری اسلامی ایران كه تا مرزهای ایالات متحده آمریكا كشیده شده اطلاع دارد .

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، سردار سید مسعود جزایری اظهار داشت: اینگونه تهدیدها در حد بلوف و توخالی است و بیشتر به مضحکه شبیه است.

سردار جزایری تأکید کرد: آگاهان نظامی به خوبی می‌دانند که ما به لحاظ نظامی و دفاعی در حدی قرار داریم که من حتی نیاز به پاسخ (کلامی) به رژیم غاصب را ضروری نمی‌دانم؛ از نظر ما رژیم صهیونیستی مانند یک کودک دیوانه و ناآرام است که به هرکجا چنگ می‌اندازد بدون آنکه توانایی لازم را داشته باشد . خوشبختانه و به حول و قوه الهی و به مدد فرهیختگان ایرانی و جهان اسلام آمادگی‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاتر از توانایی‌های صهیونیستها است و ما اینگونه برخوردها و اقدامات را صرفا در راستای جنگ نرم و عملیات روانی بیشتر خوراک داخلی رژیم صهیونیستی می‌دانیم.

وی در گفت‌وگو با شبکه العالم ادامه تهدیدات رژیم صهیونیستی را برخاسته از خوی تروریستی این رژیم دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به صراحت تهدید نظامی می‌شود ولی متأسفانه جامعه جهانی هیچ عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهند؛ این امر واقعا برای جامعه جهانی موضوعی نامطلوب است و این جامعه باید در برابر اینگونه تهدیدات نظامی آشکار واکنش نشان دهد.

جزایری خاطرنشان کرد: متأسفانه جهان امروز گرفتار برخی رژیم‌های توسعه‌طلب و استبدادی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است که دنیا را نا‌امن کرده‌اند. تاریخ رژیم صهیونیستی سرشار از خون‌ریزی و جنایت است؛ این رژیم مدتی قبل به لبنان حمله کرد ولی با مقاومت حزب‌الله دچار شکستی تاریخی شد . پس از آن دو بار به غزه حمله کرد و‌لی در آنجا نیز به صورت خفت‌باری شکست‌ خورد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی درباره ارتباط تهدیدات رژیم صهیونیستی و سفر اخیر باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا به منطقه گفت: آمریکایی‌ها بهتر از صهیونیستها می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی و معنوی انقلاب تا چه حد آمادگی‌های لازم را به وجود آورده، بنابراین بسیار بعید است که چنین تفکر و اندیشه‌ای را بخواهند عملیاتی کنند؛ چرا که به نظر می‌آید آنان از عواقب ویرانگر برخورد جمهوری اسلامی تا حدی آگاهی دارند.

جزایری خاطرنشان کرد: آنها می‌دانند که بسیاری از منافع آمریکا و هم پیمانان آنها در محاصره جمهوری اسلامی ایران است؛ آمریکا تا حدی از عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران که تا مرزهای ایالات متحده آمریکا کشیده شده اطلاع دارد . لذا همانطور که عرض کردم بیشتر این‌گونه مواضع مضحک و بچه‌گانه را در راستای مباحث تبلیغاتی و رسانه‌ای و عملیات روانی ارزیابی می‌کنیم.

۱۳۹۲/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...