نسخه چاپی

تبلیغات نرم "بی‌بی‌سی فارسی" برای اصلاح‌طلبان

از «نعیمه اشراقی»،«محمد جواد حق شناس»،«محمد باقر نوبخت»،«سهیلا جلودارزاده»و...به عنوان افرادی یاد می شود كه قرار است در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران معرفی شوند.

در حالی که تنها چند روز دیگر به زمان ثبت نام کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصت باقی مانده و تاکنون چهره های برجسته از جریان های سیاسی نیز اقدام به ثبت نام نکرده اند، گمانه زنی ها و اخبار جسته و گریخته ای از لیست انتخاباتی اصلاح طلبان و ثبت نام کاندیداهای آن ها در محافل سیاسی به گوش می رسد.



به نوشته تهران پرس: در همین راستا شنیده شده که اصلاح طلبان تصمیم گرفته اند که علاوه بر حفظ برخی اعضای شورای شهر کنونی در لیست خود همچون «معصومه ابتکار»، «محمد علی نجفی» و «احمد مسجد جامعی» افراد شاخص دیگری از همکاران خود در دولت اصلاحات ، برخی نمایندگان سابق مجلس و چهره های سیاسی متمایل به خود را به لیست انتخاباتی شان اضافه کنند.


در همین خصوص گمانه ها و خبرهای غیر رسمی این گونه است که گفته می شود قرار است از افرادی همچون «نعیمه اشراقی»، «محمد جواد حق شناس» (عضو حزب اعتماد ملی)، «محمد باقر نوبخت» (دبیر کل حزب اعتدال و توسعه)، «سهیلا جلودارزاده»(نماینده مجلس ششم)، «مرتضی بانک» (معاون وزارت خارجه دولت اصلاحات)، «مهدی حجت» (معاون وزیر مسکن در دولت اصلاحات)، «جواد اطاعت»(از نمایندگان متحصن مجلس ششم)، «محسن هاشمی»، «مرتضی حاجی» (وزیر آموزش پرورش دولت اصلاحات)، «عبدالحسین مختاباد» و چند نفر دیگر در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان استفاده شود.



همچنین شب گذشته شبکه بی بی سی طبق روند سالیان گذشته تبلیغات نرمی را برای اصلاح طلبان و ماجرای کاندیداتوری شان در شورای شهر انجام داد.

۱۳۹۲/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...