نسخه چاپی

تمدید ثبت‌نام بن‌كارت‌های دانشجویی

ثبت نام برای دریافت بن‌كارت‌های دانشجویی برای خرید از نمایشگاه كتاب تهران تا 6 اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و ششمین دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برای 400 هزار نفر از دانشجویان و طلاب کشور اعتبار خرید کتاب در نظر گرفته است.

بر این اساس، هر یک از دانشجویان و طلاب می‌توانند با پرداخت 25 هزار تومان از یارانه 25 هزار تومانی در نظر گرفته شده برای خرید کتاب استفاده کرده و تا 50 هزار تومان کتاب خریداری کنند.

در حال حاضر ثبت نام بن‌های دانشجویی در سایت www.tibf.net آغاز شده و دانشجویان و طلاب علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی برای دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام برای دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی تا 6 اردیبهشت ماه 92 تمدید شده است و زمان توزیع بن‌کارت‌ها نیز از 7 اردیبهشت آغاز می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای دریافت بن‌کارت‌های خود به شعب منتخب بانک صادرات ایران که اسامی آن‌ها در این سایت ذکر شده، مراجعه کنند.

حضور 100 شركت در بخش نشر الكترونيك نمايشگاه كتاب 26

محمدصادق افراسيابي، مسئول كميته نشر الكترونيك بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، از حضور نزديك به 100 شركت فعال در زمينه نشر كتاب الكترونيك در اين نمايشگاه خبر داد.
افراسيابي در گفت وگو با ستاد خبري بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران با اعلام اين خبر گفت: فراخوان ثبت نام ناشران الكترونيك، اسفند ماه اعلام شد و مهلت آن‌ها بيست و چهارم فروردين ماه 92 به اتمام رسيد و 200 شركت ثبت نام كردند.

وي ادامه داد: بر اساس آخرين آمار، در نهایت نزديك به 100 شركت، آماده حضور در بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران شده اند و نرم افزارها و سايت‌هاي مرتبط با مقوله كتاب و كتابخواني، توسط اين شركت‌ها معرفي خواهند شد.

مسئول كميته نشر الكترونيك بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران تاكيد كرد: تاكنون 2هزار و 357 عنوان نرم افزارشامل كتاب‌هاي الكترونيك و نرم افزارهاي حوزه كتاب و كتابخواني توسط این شرکت‌ها برای عرضه در نمایشگاه کتاب ارسال شده‌اند.

محمدصادق افراسيابي خاطرنشان كرد: شوراي تعيين مصاديق كميته نشر الكترونيك بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، به بررسي اين نرم افزارها خواهد پرداخت تا فقط نرم افزارهاي حوزه كتاب در نمايشگاه امسال عرضه شوند.

۱۳۹۲/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...