نسخه چاپی

ماجرای خواستگاری جاسبی از خواهر عباسپور

هیچ​وقت از این نسبت، هیچ كدام​مان استفاده نمی​كردیم. انتقادهایی هم كه به واسطه نسبتم با ایشان به من می​شد، سیاسی و از روی غرض ورزی بود. این انتقادها جدی نبود و حقیقت نداشت، از این رو ناراحت نمی​شدم و هیچ​وقت هم چنین چیزی را به روی ایشان نیاوردم.

علی عباسپور تهرانی، نماینده مردم مجلس در گفت وگو با خبر نکاتی جالبی را مطرح کرده که برخی از آن ها به شرح زیر است:

*برای من روزهای نمایندگی​ام فرقی ندارد و نمی​توانم بگویم که چه روزی شیرین بود و چه روزی تلخ. وقتی پیشنهاداتم در مجلس به تصویب می​رسید و در صحن نمایندگان به آن رای می​دادند، برایم روز شیرینی می​شد.

*(ماجرای خواستگاری جاسبی از خواهر عباسپور) یادم نمی آید. ایشان با برادر شهید من دوست و آشنای دیرینه بودند. بواسطه این دوستی ایشان با ما رفت و آمد داشتند. نمی​دانم چطور با هم دوست شده بودند. سن من در آن زمان زیاد نبود که به این مسائل وارد شوم. همینقدر یادم هست که دوستی وی و برادر شهیدم زمینه این خواستگاری شد. پدر و مادرم که هم اکنون فوت کرده​اند هم موافق این ازدواج بودند که سر گرفت.

*نسبت من و آقای جاسبی هیچ ربطی به مدیریت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نداشت. کما اینکه هیچ​وقت در مجلس حاضر نشدیم که دانشگاه آزاد از بافت غیردولتی خارج شود و هیچ اعتبار دولتی​ای هم به آن ندادیم. با اینکه به راحتی می​توانستیم در قالب اصلاح لوایح بودجه و یا خیلی از طرح​ها یا لوایح دیگر چنین کاری بکنیم. اما معتقد بودیم چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است. هیچ​وقت از این نسبت، هیچ کدام​مان استفاده نمی​کردیم. انتقادهایی هم که به واسطه نسبتم با ایشان به من می​شد، سیاسی و از روی غرض ورزی بود. این انتقادها جدی نبود و حقیقت نداشت، از این رو ناراحت نمی​شدم و هیچ​وقت هم چنین چیزی را به روی ایشان نیاوردم.
از این رو دانشگاه​های دولتی باید با بودجه دولت، فعالیت کنند و دانشگاه​های غیر دولتی که با تکیه بر اعتبارات مردمی شکل گرفته​اند باید بر تکیه بر همین پشتوانه نیز به فعالیت خود ادامه دهند.

*بافت تفکر احمدی نژاد قانون گریزی است. البته تلاش می​کردیم وادارش کنیم به قانون تمکین کند.

*در همین دوره که رای نیاوردم در فضای سیاسی شکست خوردم یا به تعبیر شما زمین خوردم!

*(روزی که با کیفی که نماد کیف انگلیسی بود مقابل مجلس تجمع کردند و علیه شما شعار دادند، چه حسی به شما دست داد؟ با نمایندگانی که گفته می​شد این تجمع را مدیریت می کردند، بحث کردید؟) نه. چون چنین موضوعی حقیقت نداشت. از اجتماع سازمان یافته توسط برخی کسانی که اغراض سیاسی داشتند هم هیچ حسی نداشتم!

۱۳۹۱/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...