نسخه چاپی

نقشه اروپائی ها برای غارت نفت سوریه

وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه آینده خود تحریمی كه شامل صنعت نفت سوریه می شد را به نفع مخالفین بشار اسد، لغو خواهند كرد تا با این توطئه جدید به سرنگونی نظام حاكم سوریه كمك كنند.

به گزارش نما، خبرگزاری "رویترز" (reuters) به نقل از منابع آگاه گزارش داد که انتظار می رود کشورهای اتحادیه اروپا برای پشتیبانی از شورشیان مسلح، درباره خریداری نفت از مخالفان بشار اسد در سوریه به توافق برسند.

بنابراین گزارش وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه آینده خود تحریمی که شامل صنعت نفت سوریه می شد را به نفع مخالفین بشار اسد، لغو خواهند کرد تا با این توطئه جدید به سرنگونی نظام حاکم سوریه کمک کنند.

شایان ذکر است که اتحادیه اروپا در سال 2011 پس از آغاز بحران سوریه در اقدامی علیه نظام و مردم سوریه، خرید نفت از این کشور را ممنوع کرده بود، ولی اکنون می خواهد از شورشیان مسلحی که چند حلقه از چاه های نفت را در شرق سوریه به تصرف خود در آورده اند، نفت خریداری کند تا از این طریق هم کمبود نفت خود را که در پی توقف خرید نفت از ایران و سوریه، با حداقل هزینه جبران کنند و هم درآمدی باشد برای شورشیان مسلح سوری و تشویق آنها برای ادامه دادن به جنایات خود علیه مردم و دولت سوریه.

منبع: جام نیوز

۱۳۹۲/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...