نسخه چاپی

پهپاد جدید سریر و مهاجرB رونمایی شد

امیر اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیاء در حاشیه رژه روز ارتش در جمع خبرنگاران اظهار كرد: پهپاد جدید سریر برد بالا و عمق میدان گسترده دارد و از قابلیت حمل سلاح و دوربین برخوردار است و كشف نمی‌شود.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، پهپاد جدید رادار گریز سریر(H110) در رژه امروز ارتش رونمایی شد.

امیر اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیاء در حاشیه رژه روز ارتش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پهپاد جدید سریر برد بالا و عمق میدان گسترده دارد و از قابلیت حمل سلاح و دوربین برخوردار است و کشف نمی‌شود.

وی همچنین از به کارگیری دو پهپاد جدید حازم 3و مهاجر B داد و گفت: این پهپادها برای شناسایی، عکسبرداری و انجام عملیات رزمی و تاکنیکی براساس توانمندی‌های بومی تولید شده‌اند که نمونه‌ای از آنها را امروز رونمایی کردیم.

وی در پاسخ به این‌که آیا در روزهای اخیر تجاوزی از سوی دشمنان به آسمان ایران صورت گرفته است، گفت: ما همواره تلاش کرده‌ایم که قدرت بازدارنده‌ی خود را افزایش دهیم و همین موجب باعث کاهش تهدیدات شده است و این نشانگر توانایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

پهپاد مهاجرB رونمایی شد


در رژه روز ارتش از پهپاد مهاجرB رونمایی شد.





در این مراسم همچنین از سامانه موشکی برد متوسط مهرداد دو و سامانه موشکی یا زهرا به طور رسمی رونمایی شد.



از دیگر دستاورد‌های پدافند هوایی ارتش سامانه شنود الکترونیکی صیاد 40 بود که در مراسم امروز رونمایی شد.





به گزارش ایسنا، در رزمایش پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش که در آبان‌ماه سال گذشته برگزار گردید سامانه‌های موشکی یاد شده و همچنین سامانه شنود الکترونیکی مورد آزمایش قرار گرفته بودند و در مراسم امروز به طور رسمی رونمایی شد.



در مراسم امروز رژه نیروی هوایی ارتش همچنین از سامانه موشکی بهینه شده S200 رونمایی شد.

۱۳۹۲/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...