نسخه چاپی

خشم رژیم صهیونیستی از آغاز مذاكرات 1+5 با تهران

اسرائیل كه از آغاز مذاكرات 1+5 با تهران به خشم آمده، مدعی شده است از سر گیری مذاكرات با تهران تا زمانیكه برنامه های غنی سازی اورانیوم خود را ادامه می دهد، قابل قبول نیست.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهيونيستي جروزالم پست، يک مقام اسرائيلي اعلام کرد تنها در صورتي مذاکرات هسته اي ايران با گروه پنج بعلاوه يک- امريکا، فرانسه، انگليس، روسيه، چين و آلمان- به نتيجه مي رسد که جمهوري اسلامي موضع خود را درباره ادامه فعاليت هاي هسته اي اش تغيير دهد و با پيشنهاد توقف غني سازي اورانيوم موافقت کند.

گفته مي شود قرار است دور جديد مذاکرات هسته اي ايران با کشورهاي قدرتمند دنيا در سيزدهم آوريل برگزار شود.

هرچند تا کنون اسرائيل رسما درباره از سر گيري مذاکرات هسته اي گروه پنج بعلاوه يک با ايران واکنشي از خود نشان نداده، اما يکي از مقامات اين رژيم اعلام کرده است که جامعه جهاني بايد براي جمهوري اسلامي روشن کند برگزاري هم زمان مذاکرات و ادامه غني سازي اورانيوم قابل قبول نخواهد بود.

اين مقام اسرائيلي از جامعه جهاني خواسته است تا به عنوان پيش شرط از سر گيري اين دور از مذاکرات از تهران بخواهند فعاليت هاي غني سازي اورانيوم را متوقف کنند.

بايد خاطر نشان کرد تنها اسرائيل براي از سر گيري مذاکرات هسته اي با ايران پيش شرط گذاشته است. تا کنون هيچ يک از کشورهايي که قرار است با تهران درباره فعاليت هاي اتمي اش مذاکره کنند، هيچ پيش شرطي را مطرح نکرده اند.

۱۳۹۱/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...