نسخه چاپی

عسكراولادی: جامعتین مصداقی وارد انتخابات نمی‌شود

دبیر كل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تاكنون هشت نفر از میان اصولگرایان انتخاب شده‌اند و تلاش می‌كنیم تا پایان اردیبهشت به یك مصداق برای ریاست جمهوری برسیم.

به گزارش نمابه نقل از فارس، حبیب‌الله عسکر اولادی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) با آیت‌الله امینی اظهار کرد: شرایط امداد امروز با شرایط گذشته تفاوت‌های زیادی دارد.وی افزود: کمیته امداد بر خلاف تصور برخی گدا پرور نبوده بلکه در صدد ارتقای سطح کیفی زندگی خانواده‌هاست و سعی دارد با استفاده از اعتماد عمومی به ایجاد اشتغال بپردازد.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه این نهاد در 45 زمینه گوناگون فعالیت دارد گفت: در گذشته این زمینه‌ها در سه یا چهار مورد خلاصه می‌شدند. وی ادامه داد: استدعای ما این است که علما از جمله آیت‌الله امینی یک روز را به بازدید از ستاد مرکزی کمیته امداد اختصاص دهند و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها قرار گیرند.

عسکر اولادی با اشاره به ایجاد شغل در سراسر کشور توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان داشت: این نوع ایجاد اشتغال از سنخ بومی و زودبازده است. دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه جامعتین باید چتر حمایتی خود را بر سر اصولگرایان باز کند گفت: جامعتین قصد ندارد به صورت مصداقی وارد عرصه انتخابات شود. وی اضافه کرد: تاکنون هشت نفر از میان اصولگرایان انتخاب شده‌اند و تلاش می‌کنیم تا پایان اردیبهشت به یک مصداق برای ریاست جمهوری برسیم.

۱۳۹۲/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...