نسخه چاپی

"سفر باعث ایجاد انسجام و وحدت ملی می‌شود"

وزیر كشور سفرهای نوروزی را یكی از مهمترین راهكارهای ایجاد وحدت و انسجام ملی در سطح ملی عنوان كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مصطفی محمد نجار وزیر کشور در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی که عصر امروز در ورزشگاه 100 هزارنفری آزادی برگزار شد، با اشاره به اینکه سفر یکی از وجوه مهم جامعه با طراوت و با نشاط است،گفت: از دیرباز تجربه‌اندوزی و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مختلف از جمله مهمترین ثمرات سفر است و دین اسلام و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) بر ضرورت سفر بسیار تاکید کرده است.

وی افزود: سفر سبب تحکیم نهاد خانواده و همچنین ایجاد انگیزه برای کار، سلامتی و همچنین ایجاد انسجام و وحدت ملی می‌شود که همین انسجام و وحدت ملی سبب حرکت کشور و ایجاد عزت و افتخار می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه سفر یکی از مهمترین راهکارهای لازم برای ایجاد شعار سال درباره حماسه اقتصادی و سیاسی گفت: سفرهای نوروز سال 92 نشان داد که علی‌رغم تلاش همه دشمنان برای ایجاد فضای ناامیدی و رخوت در سطح جامعه باز هم حرکت و سر زندگی در سرتاسر کشور جریان دارد.

نجار همچنین از رئیس جمهور به خاطر اختصاص 270 میلیارد تومان برای بحث سفرهای نوروزی و ایجاد بسترهای لازم برای ایجاد سفرهای امن تشکر و قدردانی کرد.

همچنین وزیر کشور با اشاره به دستگاه‌های اجرایی دست‌اندرکار سفرهای نوروزی همچون هلال احمر، استانداری‌ها، اورژانس، وزارت بهداشت، وزارت راه، مسکن و شهرسازی، اورژانس، راهداری و سایر نهادهای دست‌اندرکار، حضور خادمان سفرهای نوروزی را در ورزشگاه‌ آزادی خیرمقدم گفت.

۱۳۹۲/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...