نسخه چاپی

نتایج رقابت‌های كشتی فرنگی قهرمانی آسیا

در رقابت‌های كشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا كه از امروز در دهلی نو آغاز شده است، پاپی و زیدوند با برتری مقابل حریفانشان راهی فینال شدند.

به گزارش نما به نقل از سايت فدراسيون کشتي و بنا به اعلام حسن رنگرز نايب رئيس فدراسيون کشتي، در وزن 60 کيلوگرم عبدالمحمد پاپي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم بر حريفي از چين تاپيه غلبه کرد و با پيروزي در مرحله نيمه نهايي راهي فينال شد و در وزن 66 کيلوگرم مهدي زيدوند نيز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل آرسن آيل چي يف از قرقيزستان پيروز شد و با شکست حريف خود در ديدار نيمه نهايي فيناليست شد.

در وزن 55 کيلوگرم محسن حاجي پور مقابل کاني‌بک ژولچوبکوف قرقيزستان شکست خورد و در وزن 120 کيلوگرم بشيرباباجان زاده پس از پيروزي مقابل حريفي از هند در دور دوم با ناداوري مغلوب حريف خود شد. اين دو کشتي گير بايد منتظر ديدارهاي حريفان خود باشند تا صورت حضور آنها در ديدار فينال شانس کسب مدال برنز را داشته باشند.

مسابقات کشتي فرنگي فردا جمعه به پايان مي‌رسد و از روز شنبه رقابت‌هاي کشتي آزاد آغاز خواهد شد.

در اين رقابت‌ها کشتي گيراني از 21 کشور از جمله ايران، کره جنوبي، ژاپن، ازبکستان، قزاقستان، قرقيزستان و مغولستان شرکت کرده‌اند که در ميان آنان دارندگان مدال هاي المپيک و جهاني نيز ديده مي‌شوند.

۱۳۹۲/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...