نسخه چاپی

ثبت‌نام 574 داوطلب شورای شهر تهران قطعی شد

عکس خبري -  ثبت‌نام 574 داوطلب شوراي شهر تهران قطعي شد

تا پایان چهارمین روز از ثبت‌نام داوطبین شورای شهر تهران در فرمانداری تهران، ثبت‌نام 574 داوطلب قطعی شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا،عیسی فرهادی فرماندار تهران در جمع خبرنگاران گفت: در چهارمین روز از ثبت‌نام داوطبین انتخابات شورای شهر تهران، 223 نفر تا این لحظه ثبت‌نام قطعی شدند و مجموع ثبت‌نام‌ شدگان در طول چهار روز 574 نفر بوده است.

وی با اشاره به این‌که هنوز همکاران ما در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در حال ثبت‌نام و تکمیل پرونده‌های داوطلبان مستقر هستند، گفت: از تعداد 574 نفر ثبت‌نام قطعی، 507 نفر مرد و 67 نفر زن هستند.

وی ادامه داد: از تعداد داوطلبان ثبت‌نام شده 319 نفر در مقطع کارشناسی، چهار نفر فوق دیپلم، 190 نفر فوق لیسانس، 55 نفر دکتری، یک نفر فوق دکتری، یک دانشجوی حقوق خصوصی، یک دانشجوی کارشناسی ارشد و دو نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

وی با اشاره به این‌که «ثبت‌نام داوطلبین شورای شهر تهران تا پایان وقت یکشنبه، اول اردیبهشت ماه ادامه دارد» گفت: از داوطلبین تقاضا می‌شود مراجعه خود به فرمانداری تهران را به روزهای آخر موکول نکنند.

فرماندار تهران همچنین در رابطه با مصوبه مجلس مبنی بر برگزاری انتخابات تهران به صورت یکپارچه، گفت: هر قانونی که توسط رییس‌جمهور به ما ابلاغ شود جنبه‌ اجرایی پیدا می‌کند و صرفا تصویب یک قانون باعث نمی‌شود که جنبه اجرایی داشته باشد.

۱۳۹۲/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...