نسخه چاپی

آمریكا 200 تفنگدار به اردن اعزام می كند

عکس خبري - آمريكا 200 تفنگدار به اردن اعزام مي كند

دولت اردن عصر دیروز (چهارشنبه) اعلام كرد كه به منظور تقویت نیروهای مسلح خود و در ادامه وخامت اوضاع در سوریه، 200سرباز آمریكایی وارد خاك این كشور می شوند.

به گزارش نمابه نقل از شبكه العالم، محمد المومني وزير مشاور در امور اطلاع رساني از اعزام این تعداد سرباز آمريكايي به اردن در چارچوب همكاري مشترك ميان نيروهاي مسلح اردن و نظاميان آمريكايي خبر داد.

وي با اشاره به همكاري و هماهنگي مداوم بين اردن و ايالات متحده آمريكا، به خصوص در زمينه هاي نظامي اظهار کرد: در چارچوب اين همكاري تماس هايي در مورد اعزام 200 سرباز آمريكايي به اردن صورت گرفت.اين وزير اردني زمان ورود اين نظاميان را به اردن اعلام نكرد.

همچنين چاك هایگل وزير دفاع آمريكا اعلام كرد كه كشورش براي آموزش ارتش اردن و همچنين به اذعان وي جهت مداخله احتمالي درباره حفظ ذخاير سلاح هاي شيميايي در سوريه، حضور نظامي خود را در اردن تقويت مي كند.

هایگل در نشست كميسيون نيروهاي مسلح در مجلس سنا، گفت كه وزارت دفاع ايالات متحده به اين منظور، نيروهايي را در اردن مستقر مي كند. وي همچنين از آمادگي آمريكا براي پاسخگويي به سناريوهاي احتمالي در مورد سلاح هاي شيميايي در سوريه خبر داد.

۱۳۹۲/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...