نسخه چاپی

انتقاد آیت الله امینی از نحوه پرداخت یارانه ها

امام جمعه قم گفت: یارانه های نقدی،پول مفتی است كه سبب بیكاری شده و وضع مملكت بدتر می شود، یارانه هایی كه به همه مردم اختصاص پیدا می كند اگر از طریق كمیته امداد امام خمینی(ره) صورت می گرفت بهتر بود.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، آیت الله ابراهیم امینی در دیدار اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) با انتقاد از نحوه پرداخت یارانه های نقدی اظهار داشت: یارانه هایی که به همه مردم اختصاص پیدا می کند اگر از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت می گرفت بهتر بود، این یارانه ها پول مفتی است که سبب بیکاری شده و وضع مملکت بدتر می شود.

امام جمعه قم همچنین تصریح کرد: از موضع گیری های اخیر آقای عسکراولادی قلبا تشکر کنم، جانا از دل ما سخن می گویی و اینکه این حریم را شکستید من تشکر می کنم.

وی افزود: این دلیل بر قوت ایمان شماست که همه مشکلات را احساس کردید و وارد این میدان شدید، کاش همه اینگونه باشند تا وحدت به جامعه برگردد.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه من از فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) بی خبر نیستم، خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) از نهادهای بسیار ارزنده ای است که از ابتکارات حضرت امام(ره) است.

آیت الله امینی ادامه داد: عنایتی که حضرت امام نسبت به فقرا داشتند این کمیته را پایه گذاری کردند، امام شیفته طبقات پایین جامعه بودند.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) باید در راه خودکفایی خانواده های نیازمند قدم بردارد، این خانواده ها در انقلاب حضور فعال داشتند، حضرت امام همیشه می فرمودند اینها ولی نمعتمان ما هستند.

آیت الله امینی با اشاره به اینکه ما امروز کمبودی در جامعه احساس می کنیم، گفت: در گذشته خانواده ها خیلی دنبال کار می رفتند و کارهای خانگی رسمیت داشت، حتی دانشجویان در فصل تابستان کار می کردند تا نیازهای مالی خود را تأمین کنند.

وی افزود: در کمیته امداد نباید به کسانی که می توانند کار کنند کمک مجانی شود، باید بر روی کار این افراد سرمایه گذاری شود.

۱۳۹۲/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...