نسخه چاپی

21 تالار پذیرایی گیلان پلمب شدند

سرپرست اداره نظارت بر اماكن عمومی پلیس گیلان از پلمب 21 تالار پذیرایی این استان به دلیل رعایت نكردن ضوابط و مقررات انتظامی در یك ماه اخیر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، رضا محمدزاده امروز در نشست فرماندهی انتظامی استان گزارشی از فعالیت‌های حوزه نظارت بر اماکن عمومی گیلان در سال جاری را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان جلسه تعاملی را با دعوت از مسئولان سازمان‌های گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، تعزیرات، حمل و نقل، شهرداری و... برگزار کرد و بازدید از واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار داد.

سرپرست اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان، ادامه داد: با تشدید اقدام‌های نظارتی و کنترلی مستمر، تالارهای پذیرایی با گشت‌های تلفیقی مورد رصد کنترلی پلیس قرار گرفتند که 21 تالار پذیرایی به دلیل رعایت نکردن ضوابط و مقررات انتظامی در یک ماه اخیر پلمب شدند.

وی با بیان اینکه بازدید از صنوف جزو مطالبات مردمی است، افزود: در یک ماه گذشته یک‌هزار و 486 واحد صنفی شامل تالارها، سفره‌خانه‌های سنتی، چایخانه‌ها، نت‌سراها و کافی‌شاپ‌ها و ... در گیلان مورد بازدید قرار گرفتند و از 31 تالار نیز برابر قانون نظام صنفی تعهد کتبی اخذ شده است.

به گفته محمدزاده، از واحداهای صنفی بازدید شده تعداد 5 هزار و 457 برگ توتو، 3 هزار و 940 حلقه سی‌دی ناهنجار، 59 دست سنگ دبنا و مقادیری تجهیزات ماهواره نیز کشف و ضبط شده است.

۱۳۹۲/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...