نسخه چاپی

اكران فیلم های بوسیدن روی ماه و نارنجی پوش تا14 فروردین ماه منتفی است

مدیر پردیس سینمایی آزادی گفت: اكران فیلم های سینمایی 'بوسیدن روی ماه' و 'نارنجی پوش' به علت نداشتن پروانه نمایش تا 14 فروردین ماه 91 در سینماها امكان پذیر نیست.

'رضا سعیدی پور' روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: این دو اثر سینمایی هنوز پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نكرده اند و بنابراین نمی توان دو فیلم 'بوسیدن روی ماه' به كارگردانی 'همایون اسعدیان' و ' نارنجی پوش ' به كارگردانی ' داریوش مهرجویی 'را بر پرده سینماها اكران كرد.

وی یادآور شد: پس از پایان تعطیلات نوروزی باید برای نمایش این دو اثر سینمایی پروانه نمایش صادر شود تا امكان نمایش آنها در سینماهای كشور فراهم شود.

مدیر سینما آزادی خاطرنشان كرد : این در حالی است كه دست اندركاران فیلم سینمایی 'بوسیدن روی ماه' قصد اكران این اثر سینمایی را در ایام نوروز ندارند و در نظر دارند كه این فیلم سینمایی در مهرماه سال 91 به اكران عمومی در آید.

وی ادامه داد: سینما آزادی تحت نظارت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است و اكران فیلم های سینمایی 'گشت ارشاد ' و ' زندگی خصوصی' در این سینما پس از اعلام حوزه هنری متوقف شده است.

سعیدی پور گفت: توقف اكران فیلم هایی كه پروانه ساخت و نمایش خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت كرده اند، روند صحیحی نیست و چنانچه این موضوع در سینما باب شود ضمانت اجرایی قوانین موجود در این بخش با تهدید روبرو می شود.

براساس تصمیم شورای صنفی نمایش فیلم در ششم فروردین ماه امسال، اكران فیلم های سینمایی 'گشت ارشاد' و 'زندگی خصوصی' متوقف و فیلم های سینمایی 'بوسیدن روی ماه' و نارنجی پوش' جایگزین این دو اثر شدند كه در نهایت نمایش عمومی این دو فیلم نیز تاكنون میسر نشده است.

در حال حاضر تنها سه فیلم سینمایی 'قلاده های طلا'، 'انتهای خیابان هشتم' و 'ماه پیشونی و فیتیله ای ها' در سینماهای سراسر كشور در حال اكران هستند.

۱۳۹۱/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...