نسخه چاپی

افزایش حقوق‌ها متناسب با تورم نیست

عکس خبري -افزايش حقوق‌ها متناسب با تورم نيست

نایب رییس كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق‌ها متناسب با تورم نیست.

به گزارش نمابه نقل از ايسنا، روح الله بیگی ، منطقه آذربایجان غربی، افزود: طبق قانون، دولت باید ضرایب حقوق را متناسب با تورم در نظر بگیرد، ولی متاسفانه ۲۵ درصد افزایش حقوق‌ها را که دولت پیشنهاد داده است متناسب با تورم ۳۰ درصدی نیست.

وی تصریح کرد: متناسب نبودن مقدار افزایش حقوق‌ها با تورم، کاهش قدرت خرید مردم را در پی دارد که این موضوع نیز خود به خود رکود بازار را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم میاندوآب، در رابطه با علل اصلی این موضوع، اظهار کرد: کشور ما دارای منابع بسیار و پتانسیل‌های ویژه‌ای می‌باشد که اگر مدیریت صحیحی از آن به عمل آید به جرات می توان گفت، توان تبدیل شدن به یکی از قطب‌های اقتصادی جهان را داریم، ولی هم اکنون شاهد آن هستیم که برنامه‌ریزی مناسبی برای استفاده از پتانسیل‌های اقتصادی کشور به عمل نمی‌آید و تنها به اقتصاد نفتی به عنوان تکیه گاه اصلی اقتصاد نگاه می شود.

وی افزود: نامناسب بودن افزایش حقوق‌ها و تورم نیز ناشی از این امر است، چرا که وضعیت مدیریت اقتصادی کشور دچار برخی مشکلات است و چاره‌ای جز افزایش حقوق‌ها به بیش از این مقدار نیست.

بیگی خاطر نشان کرد: ارسال به موقع مصوبات دولت به مجلس و بالعکس و تعامل تنگاتنگ قوا می‌تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف و خدمت به کشور و ملت داشته باشد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها، پشتیبان نظام اسلامی بودند و هستند، که در این راستا نباید افرادی از حیا و غیرت مردم سوء‌استفاده کند.

۱۳۹۲/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...