نسخه چاپی

رونمایی از ۳ دستاورد مهم ارتش

در این مراسم كه با حضور امیر پوردستان صورت گرفت، بیسیم دستی فدك طراحی و ساخت لانچر چهار موشكی سهند 3 (سهیل) و شبیه‌ساز تانك T72رونمایی شد.

به گزارش نمابه نقل از فارس، فرمانده نیروی زمینی ارتش از ۳ دستاورد مهم این نیرو در روز ارتش رونمایی کرد.

صبح امروز شنبه 3 دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش به مناسبت هفته ارتش رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور امیر پوردستان صورت گرفت، بیسیم دستی فدک طراحی و ساخت لانچر چهار موشکی سهند 3 (سهیل) و شبیه‌ساز تانک T72رونمایی شد.

بیسیم دستی فدک با 2 باند مجزا پایداری فرکانس، با شعاع پوشش آنتن 360 درجه عظیم‌ترین دستاوردهای نیروی زمینی است.

از دیگر ویژگی‌های این بیسیم مختل نشدن توسط تکنیک کدجمر خاص، تشخیص و اطمینان از هویت گوشی تماس گیرنده، مدت کار بیسیم با یک باتری در 10 ساعت و عدم امکان ورود کاربران تعریف نشده است.

سامانه سهیل با هدف افزایش احتمال اثبات و کاهش زمان عکس‌العمل در ردیابی و درگیری با اهداف هوایی نیروی مهاجم ساخته شده است.

این سامانه دانش حاصله از اجرای این پروژه علاوه بر ایجاد قابلیت تولید لانچرهای چندتایی، اجرایی کردن سیاست‌های پدافند هوایی در تلفیق چوب با موشک را مقدور خواهد ساخت.

شبیه‌سازتانک T72 نیز با قابلیت شبکه‌ای شدن و ایجاد محیط مجازی جهت آموزش هم‌زمان 3 نفر خدمه تانک T72قابلیت شبیه‌سازی در شب و روز و کلیه شرایط آب و هوایی را نیز دارد.

این شبیه همچنین قابلیت شبیه‌سازی شلیک توپ اصلی، تیربار 7/12 و 62/7 میلیمتری و کنترل آتش در کلیه سامانه‌های تانک را دارد.

۱۳۹۲/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...