نسخه چاپی

ارتش و سپاه برادر تنی هستند

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق ارتش گفت: ارتش و سپاه دو برادر تنی هستند كه با فرمان رهبر كبیر انقلاب، حضرت امام خمینی متولد شده و در كنار یكدیگر بازوان توانمند دفاع از كشور و ارزش‌ها هستند.

به گزارش نمابه نقل از فارس، امیر محمد کاظم تارخ صبح امروز در جمع مسئولان و فرماندهان ارشد نیروی زمینی ارتش اظهارداشت: ارتش و سپاه همچون دو برادر هستند.

وی افزود:به دستور رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) در 29 فروردین 58 ارتش جمهوری متولد و چهار روز بعد در دوم اردیبهشت 59 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت، دو برادری که با هم آمدند و در میادین عزت و شرف، خون‌هایشان با یکدیگر یکی شده و دوشا دوش هم جنگیدند.

امیر تارخ یادآور شد: تاریخ دفاع مقدس سراسر برادری بود و اتحاد، میدانی که ارتش و سپاه و حتی دیگر احزاب مانند فدائیان اسلام در کنار یکدیگر سلاح بر دست گرفته و از عزت، شرف و ناموس این مرز و بوم دفاع کردند، که این اتحاد و برادری ستودنی است.

وی با اشاره به موقعیت نیروهای چند ملیتی در مرز‌های شرقی کشور که خود را حافظان صلح دانسته و دست نشانده مستکبران غربی هستند و گاهی تعداد آنها به بیش از 140 هزار سرباز تا به دندان مسلح هم می‌رسد، گفت: در تمام دوران این تجاوز حتی یک بار هم جرات سر سوزنی تعارض به مرزهای ما را نداشتند و تا به امروز هیچ گونه تشویشی در مرزهای ما به وجود نیامده.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه حساس شمال شرق آمادگی کامل خود را در مقابله با هرگونه تعارضی از سوی دشمنان اعلام کرده است.

تارخ تاکید کرد: امروز همه این امنیت را مدیون مردمی هستیم که با اعتماد به ارتش، سپاه و نیروهای مسلح ما را پشتیبانی و حمایت کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز و در این موقعیت حساس تمام نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی چنان به یکدیگر نزدیک و مکمل یکدیگر هستند که هیچ قدرتی نمی‌تواند شکافی میان آنها ایجاد کند.

وی یا آور شد: قدرت و پیشرفتی که نیروهای مسلح در ایران کسب کرده خود نتیجه و بیانگر این عزم راسخ و اتحاد است و ما نیز به خود می‌بالیم که سرباز و خدمت‌گذار این آب و خاک هستیم و تا آخرین قطره خونمان برای دین اسلام و مقدساتمان ایستاده‌ایم.

وی تاکید کرد: امروز ارتش و سپاه ما پشتوانه‌ی بزرگ و نیرومند این ملت است و امیدوارم که روز به روز مستحکم‌تر و ایرانی پیشرفته‌تر داشته باشیم و پرچم ایران اسلامی را به به‎دست صاحب اصلی آن، امام زمان(عج) برسانیم.

۱۳۹۲/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...