نسخه چاپی

سرنوشت بازیكنی كه شادی غیرمتعارفی كرد

بازیكن جوانی كه نزدیك به یك دهه پیش بعد از گل زدن به پرسپولیس شادی غیرمتعارفی كرد، حالا مدت هاست كه از فوتبال دور افتاده است.

بازیکن جوانی که نزدیک به یک دهه پیش بعد از گل زدن به پرسپولیس شادی غیرمتعارفی کرد، حالا مدت هاست که از فوتبال دور افتاده است.
محسن رسولی آن روزها در سایپا بازی می کرد، تیمی که سرمربی اش یک چهره ارزشی به نام محمد مایلی کهن بود. تصاویر در هنگام پخش زنده تلویزیونی نشان می داد که رسولی بعد از گل ناگهان از فرط شادی شورت ورزشی اش را هم در می آورد اما مایلی کهن ابتدا ادعا کرد که این کار ناخواسته بوده و شورت رسولی به تیرک کنار دروازه گیر کرده است. توجیهات و تلاش های سرمربی وقت سایپا بی نتیجه بود و رسولی با محرومیتی سنگین برای مدت ها از فوتبال دور ماند.
اما اخیرا دوربین برنامه تلویزیونی نود به سراغش رفته بود و او را نشان داد در حالی که چاق شده بود و ظاهری متفاوت از آن جوان ترکه ای سایپا داشت. رسولی داستان زندگی اش بعد از آن اتفاق تازیخی را توضیح داد و گفت یک بار می توانسته به لیگ برتر برگردد اما چون حاضر نشده بود به مربی یکی از تیم های شمالی پول بدهد، بازگشتش منتفی شده. به گفته خودش بعد از آن داستان برای همیشه قید فوتبال را زده است.

۱۳۹۲/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...