نسخه چاپی

شريعتمداري:

احتمال كاندیداتوری هاشمی رفسنجانی وجود دارد

یك داوطلب انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید، بنده شنیده ام كه آیت الله هاشمی گفته بودند به احتمال ۹۰ درصد نمی آیم و این خودش تعیین كننده است كه درصد احتمال برای حضورشان در انتخابات هست.

به گزارش نما، محمد شریعتمداری داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با تسنیم درخصوص حضور کاندیداتوری احتمالی آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری و مطرح شدن انتشار اقلام تبلیغاتی وی، اظهار داشت: من تصور نمی‌کنم که این گونه باشد ولی شنیده‌ام که آیت الله هاشمی گفته بود که به احتمال 90 درصد نمی‌آیم.

وی افزود: این خودش تعیین کننده است که درصد احتمال حضورش در انتخابات هست، اما من به صورت دقیق مطلع نیستم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: بنده با محمد هاشمی و چند تن از دوستان دیگر صحبت کردم و آنها صد در صد نمی‌دانستند که در نهایت چه می‌شود.

شریعتمداری درباره اینکه آیا حضور هاشمی در انتخابات موثر خواهد بود، اظهار داشت: همه افرادی که در انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند و زحمت کشیده‌اند حضورشان در سیاست مبارک بوده و به پیشرفت امور کمک کرده است.

وی در خصوص بحث ها درباره رای منفی بالای آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: من فکر نمی‌کنم اینگونه باشد اما به هر حال شرایط سیاسی کشور متغیر است و ممکن است تغییراتی باشد اما وی در انتخابات مجلس خبرگان در دوره قبل، رای اول را به دست آورد.

شریعتمداری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی مطرح کرده‌اند که رفتار فعلی هاشمی رفسنجانی با سال 84 یکی است و او در انتخابات ثبت نام خواهد کرد، اظهار داشت: مقداری در این بحث‌ها شوخی هم قاطی شده است، اما نمی دانم در نهایت وی چه تصمیمی می‌گیرد.

۱۳۹۲/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...