نسخه چاپی

اعضای دولت نیز به وعده جدید احمدی نژاد اعتقادی ندارند

عضو هیئت رئیسه كمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینكه اطلاع داریم داخل دولت هم هیچ كس اعتقادی ندارد كه توان پرداخت ۲۵۰ هزار تومان به مردم را دارند، گفت:طرح كردن اینگونه مسائل به نوعی همان شانتاژهای سال ۸۸ و ۸۴ است و همانند حرف هایی است كه درباره عدالت در آن سالها زد.

به گزارش نما حجت الاسلام محمد باقری بناب عضو هییت رییسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس به مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی) گفت: آقای احمدی نژاد برخی مسائل را مطرح می کند که واقعیت ندارد , به همین علت کشور را در عرصه های سیاسی و اجتماعی به اینجا کشاند .

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ضمن منفی ارزیابی کردن مراسم ورزشگاه آزادی افزود: برخی آمارهای ایشان آمارهای صحیحی نیست یا محاسباتی که انجام می دهند نادرست است ، می خواهیم یک اقتصاد دان بیاید در رسانه ملی و بگوید منطقی و واقعی توان پرداخت 250 هزار تومان یارانه از سوی دولت مقدور است یا خیر ، اما کارشناسان بی طرف این مسائل را تایید نمی کند و آقای احمدی نژاد در این میدان تنهاست و کسی یاور او نیست.

دبیر دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما اطلاع داریم داخل دولت هم هیچ کس اعتقادی ندارد که توان پرداخت 250 هزار تومان به مردم را دارند ، پس اینها شعارهای تبلیغاتی بیش نیست و فرافکنی است ؛ مطرح کردن اینگونه مسائل به نوعی همان شانتاژهای سال 88 و 84 است و همانند حرف هایی است که درباره عدالت در آن سالها زد ؛ گذشت زمان نشان داد که آن حرف ها فقط شعار بود و پرداخت 250 هزار تومان یارانه نیز فقط شعار است.

عضو هییت رییسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورا ی اسلامی گفت: ایشان ببینند وضعیت پیمانکاران چگونه است اگر پول دارند 250 هزار تومان بدهند چرا بدهی به پیمانکاران را نمی دهند تا این همه کار عمرانی خوابیده دوباره از سر گرفته شود اگر پول دارند چرا وضعیت بهداشت و درمان اینگونه است .

وی در خاتمه تصریح کرد: چرا ایشان بدونه پشتوانه مالی شعار هایی می دهند که در جامعه محقق شدنی نیست ، هدفمندی یارانه کاری بزرگ بود که انجام شد اما آنگونه که باید محقق نشد انشاالله مجلس تدابیر خوبی در این خصوص خواهد داشت./


۱۳۹۲/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...