نسخه چاپی

پشیمانی احمدی نژاد از برخی بگم نگم‌ها

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال شتابزده احمدی نژاد در مواجه با مسائل مختلف كشوری تصریح كرد: رئیس جمهور در مجامع داخلی و بین المللی از ادبیات غیرفاخر استفاده می كند و در این مدت با گفتمان 'بگم نگم' تردیدهایی را در مورد برخی از افراد ایجاد می كرد كه حتی بعد از برخی افشاگری ها اعلام پیشمانی هم می كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، باهنر در مورد واکنش دکتر لنکرانی به گفته باهنر در مورد اینکه "دولت من دولت آقا اجازه نیست"، اظهار داشت: اتفاقا من معتقد هستم آقا اجازه یعنی رفع مسئولیت. در برنامه ها، قوانین و مراودات کشور مشی و نظر مقام معظم رهبری ساری، جاری و مشخص است. به طور نمونه برنامه های توسعه ای و یا بسیاری از قوانین مهم تحت سیاستهای کلی نظام و زیر آن تصویب می شود.

هزینه همایش در ورزشگاه آزادی بیش از 40 میلیارد تومان بود

باهنر در پاسخ به سئوالی در مورد همایش دولت در ورزشگاه آزادی با لحنی طنز گونه گفت: شعار زنده باد بهار به شعار زنده باد ناهار تبدیل شد.

وی عنوان کرد: همچنان اعتقاد داریم هزینه برگزاری اینگونه همایش ها بیش از 40 میلیارد تومان است، دولت می تواند تقدیرها را به صورت استانی انجام دهد و اگر نیازی به هدیه هم بود برای آنها ارسال شود نه اینکه 70 هزار نفر را از سراسر کشور با اتوبوس و قطار به تهران بیاوریم.

هاشمی دشمنان قسم خورده دارد/رای منفی هاشمی بالا است

وی در ادامه اظهارداشت: اعتقاد دارم آقای هاشمی دیگر توان و تحرک گذشته را برای کارهای اجرایی کشور ندارد، از سوی دیگر دشمنان قسم خورده ای دارد که سعی در تخریب و حذف او دارند و بهتر می دانم در انتخابات بیشتر نقش مدیریتی را به عهده داشته باشد.

باهنر افزود: در سال 84 هم هاشمی در عین حال که رای بالای مثبت داشت رای منفی بالایی هم داشت و پیشنهاد دادم در انتخابات شرکت نکند امسال هم اعتقاد دارم هاشمی در نقش مدیریتی می تواند کمک بیشتری را به نظام داشته باشد.

۱۳۹۲/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...