نسخه چاپی

میلیون ها دلار خسارت به اقتصاد غزه بخاطر قطع برق

عکس خبري -ميليون ها دلار خسارت به اقتصاد غزه بخاطر قطع برق

'ماهر الطباع' مدیر كل روابط عمومی اتاق بازرگانی نوار غزه اعلام كرد، قطع برق و كمبود سوخت، میلیون ها دلار خسارت به اقتصاد غزه وارد كرده است.

به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا به نقل از مركز اطلاع رسانی فلسطین،‌ الطباع تاكید كرد كه تمامی بخش های اقتصاد غزه تحت تاثیر بحران كنونی قرار گرفته است.

وی افزود: قطع برق و كمبود سوخت خسارات سنگینی بر بخش های صنعت، تجارت، كشاورزی، حمل و نقل و خدمات وارد آورده و موجب از كار افتادن زیر ساختارهای اقتصادی غزه شده است.

وی گفت: رهایی اقتصاد غزه از این وضعیت نیازمند بازگشت نظم در توزیع جریان برق و وارد شدن سوخت مورد نیاز به این منطقه به منظور فعالیت كارخانه ها و بخش های مختلف اقتصادی است.

نوار غزه از شش ماه پیش تاكنون از بحران و كمبود شدید برق و سوخت رنج می برد و این مساله بر تمامی بخش های زندگی این منطقه از جمله بهداشت، آموزش و زیرساخت ها تاثیر گذاشته و علاوه بر این، باعث تعطیلی تنها نیروگاه برق این منطقه به خاطر فقدان سوخت ذخیره آن شده است.

این منطقه برای ششمین سال متوالی در معرض محاصره همه جانبه رژیم صهیونیستی قرار دارد و این مساله تمامی بخش های زندگی این منطقه را به شدت تحت تاثیر قرار داده و بحران شدیدی را برای آن ایجاد كرده است.

۱۳۹۱/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...