نسخه چاپی

آغاز نام نویسی كلاس اولی ها از یكشنبه

نام نویسی كنندگان پایه اول ابتدایی از نیمه دوم خرداد برای سنجش سلامت و صدور شناسنامه بهداشت به مراكز تعیین شده معرفی خواهند شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیدعلی یزدی خواه افزود: نام نویسی کنندگان پایه اول ابتدایی از نیمه دوم خرداد برای سنجش سلامت و صدور شناسنامه بهداشت به مراکز تعیین شده معرفی خواهند شد.


وی افزود: دستورالعمل نام نویسی برای بقیه پایه های تحصیلی به زودی به مدارس ارسال خواهد شد و نام نویسی این پایه های تحصیلی از اول خرداد آغاز خواهد شد.


یزدی خواه خاطرنشان کرد: نام نویسی همه دانش آموزان شهر تهران تا پایان خرداد به پایان می رسد تا برای برنامه ریزی رعایت تراکم دانش آموزی در کلاس ها و جابجایی دانش آموزان در نوبت های صبح و عصر فرصت داشته باشیم.


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به پیش نام نویسی مدارس غیردولتی شهر تهران اشاره کرد و گفت: نام نویسی این مدارس براساس شهریه پارسال است و براساس نرم افزارطراحی شده، شهریه سال آینده هر مدرسه مشخص و ابلاغ خواهد شد.


یزدیخواه درباره طرح جدا کردن دانش آموزان ابتدایی اول تا سوم از سایر دوره ها نیز گفت: این طرح امسال در ده درصد مدارس شهر تهران اجرا شده است و سال آینده در 30 درصد از مدارس ابتدایی شهر تهران به اجرا در می آید.

۱۳۹۲/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...