نسخه چاپی

دستگیری مظنونان واقعه بوستون + عكس

تری جونز كشیش سفیح و ضد اسلام آمریكایی فرصت را غنیمت شمرده و با پررنگ كردن مسلمان بودن این دو برادر ۱۹ ساله و ۲۴ ساله كه از سوی مقام‌های امنیتی آمریكا به عنوان مظنونان بمبگذاری بوستون معرفی شده‌اند در حال تبلیغات وسیع بر علیه اسلام است.

به گزارش نما به نقل از ابنا، دو برادر ۱۹ ساله و ۲۴ ساله که از سوی مقام‌های امنیتی آمریکا به عنوان مظنونان بمبگذاری بوستون معرفی شده‌اند هیچ سابقه تخلفی ندارند و دوستان و خانواده‌شان آنها را به عنوان جوان‌هایی آرام و باهوش معرفی کرده‌اند.

«جوهرسارنایف» که پس از ساعتها تعقیب بازداشت شد دانشجوی پزشکی است.

مقام‌های پلیس آمریکا پس از ساعتها آماده‌باش و آوردن خودروهای زرهی به خیابان‌های شهر واترتاون ایالت ماساچوست اعلام کردند که سرانجام توانسته‌اند جوهر سارنایف مظنون دوم بمبگذاری بوستون را دستگیر کنند.

«تیمور لنگ» برادر بزرگ جوهر هم که از سوی پلیس آمریکا مظنون اول این بمبگذاری معرفی شده طی تیراندازی کشته شده بود.

نکته مهم درباره این دو برادر که باعث تعجب همه رسانه‌ها شده است معرفی شدن آنها از سوی همه کسانی که آنها را می‌شناختند به عنوان جوان‌هایی باهوش، درسخوان و بسیاری عادی است.

توصیف این دو برادر ۱۹ و ۲۶ ساله به عنوان جوان‌هایی بسیار آرام نه تنها از سوی خانواده آنها صورت گرفته بلکه دوستان و افرادی که آنها را می‌شناختند هم عقیده مشابهی درباره آنها دارند.


305491.jpg


«انزور سارنایف» پدر دو مظنون که در روسیه زندگی می‌کند اعلام کرده پسرهایش نمی‌توانسته‌اند دست به کشتار بزنند. او پسرش تیمورلنگ را «یک فرشته واقعی» توصیف کرده و گفته است که پسر دیگرش جوهر هم دانشجوی سال دوم پزشکی بوده که در عمرش حتی اسلحه‌ای را از نزدیک ندیده بوده است.

در حالی که مقام‌های پلیس و رسانه‌های آمریکا می‌خواهند این دو برادر را به خاطر اصالت‌شان به گروه‌های افراطی چچن ارتباط دهند پدر آنها بچه‌هایش را بی‌گناه می‌داند و آنها را قربانی دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا می‌خواند.

انزور سارنایف در گفت و گو با رسانه‌ها گفته است: این بمبگذاری یک حمله تروریستی بوده که به صورت دقیق از سوی سرویس‌های مخفی آمریکا برنامه‌ریزی شده است. فرزند من به مسجد می‌رفته است؛ آنها به همین خاطر پسرهایم را متهم و به آنها شلیک کردند.



305493.jpg


جوهر سارنایف، 19 ساله دانشجوی سال دوم پرشکی بود که به گفته پدرش قصد داشته جراح مغز شود. او در سال ۲۰۱۱ توانسته بود به خاطر وضعیت خوب درسی‌‌اش بورسیه تحصیلی دریافت کند.

تیمورلنگ، برادر بزرگ او هم یک بوکسور آماتور بود که قصد داشت با ادامه تمرین‌هایش وارد تیم ملی بوکس آمریکا شود. او به دوستانش گفته بود که با وجود اصالت چچنی خود ترجیح می‌دهد به عنوان ورزشکار تیم ملی آمریکا به میدان برود. دوستان و هم‌کلاسی‌های این دو برادر هم آنها را آدم‌هایی خونگرم و شوخ طبع معرفی کرده‌اند که هیچ مشکلی با اطرافیان خود نداشته‌اند.

تری جونز کشیش سفیح و ضد اسلام آمریکایی فرصت را غنیمت شمرده و با پررنگ کردن مسلمان بودن این دو برادر ۱۹ ساله و ۲۴ ساله که از سوی مقام‌های امنیتی آمریکا به عنوان مظنونان بمبگذاری بوستون معرفی شده‌اند در حال تبلیغات وسیع بر علیه اسلام است.

305492.jpg

۱۳۹۲/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...