نسخه چاپی

وزنه های طلایی در حال افتادن است

از حسین رضا زاده كه خود تمامی این مراحل را پیموده و اكنون به عنوان رییس فدراسیون از او انتظارات بسیار بیشتری می رود، او كه این آتش زیر خاكستر را می دید و می دانست كه چنین فضایی بر مربی و شاگرد حاكم است باید پشت پرده قضیه را حل و فصل می كرد تا كار به اینجاها نرسد.

به گزارش نما به نقل از تابناک، حکایت بزرگ کردن برخی از قهرمانان و مربیان ماست که آنقدر اینها را بزرگ می کنیم و با کسب یک مدال به قدری لی لی به لالای ایشان می گذاریم که اگر هم در جایی اشتباهی کردند و اصولی را زیر پا گذاشتند نتوانیم تذکری به آنها بدهیم و اگر هم تذکری بشنوند خیلی زود برمی آشوبند و پرده دری می کنند.

جریان درگیری لفظی بهداد سلیمی با سرمربی تیم ملی وزنه برداری کوروش باقری را در شبکه اول سیما حتما دیده یا شنیده اید ولی ای کاش نه دیده باشید و نه تمایلی به دیدنش داشته باشید.

بحث بر سر حقانیت مواضع و سخنان این و آن نیست بلکه نفس قضیه مورد سوال است و جای کنکاش دارد و این موضوع که چرا کار به اینجاها باید برسد؟

کار باید به جایی برسد که شاگرد و سرمربی، علنا و در مقابل دیدگان میلیونها بیننده به یکدیگر بی احترامی می کنند .

واقعا باید تاسف خورد و نمی دانیم که برای کی و چی متاسف باشیم!

برای آنان که می گویند باید به هم احترام بگذاریم و از همه توقع احترام دارند اما خودشان حرمت ها را می شکند؟

برای رسانه ملی که مجری برنامه اش از اینکه توانسته چنین دعوایی را درست کند و به دعوای طرفین تا به زعم خودش برنامه ایی پربیننده و پر حاشیه از کار در آید؟

برای فدراسیونی که اجازه می دهد اختلاف سرمربی تیمش با یک ورزشکار ملی پوش آنقدر بالا بگیرد و چشم بر واقعیات ببندد تا جایی که طرفین، دعوا را جلو میلیونها بیننده علنی کنند ؟

سلیمی جوان است و اگر هم دلخوری و دلگیری از استاد و مربی هست باید خیلی محترمانه و از طریق یک واسطه مثل مربی تیم ، سرپرست و یا حتی رییس فدراسیون حل و فصل شود تا جایی که اصلا ورزشکار به خود اجازه ندهد که مستقیم چشم در چشم سرمربی بیندازد.

البته گفتیم که در وجود چنین فضایی تنها بهداد نیست که مقصر است بلکه همه ما در شکل گیری چنین شخصیتی نقش داریم.
ببینید دنیای پیشرفته با قهرمانان بزرگ خود چگونه برخورد می کند و ما چه می کنیم.

می رسیم به فدراسیون وزنه برداری و شخص حسین رضا زاده که خود تمامی این مراحل را پیموده و اکنون به عنوان رییس فدراسیون از او انتظارات بسیار بیشتری می رود.

او که این آتش زیر خاکستر را می دید و می دانست که چنین فضایی بر مربی و شاگرد حاکم است باید پشت پرده قضیه را حل و فصل می کرد تا کار به اینجاها نرسد.

البته کوروش باقری هم مقصر داشت ، این مربی جوان که خیلی زود در راس این رشته پرمدال قرار گرفت ، در واقع با عدم دعوت از چهار مدال آور المپیکی به اردوی تیم ملی از سوی سرمربی تیم ملی در بین شانزده وزنه بردار دعوت شده این اختلافات علنی شد.

به هر حال سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری با این رفتار عجیب خود کاری کرد تا این رشته ورزشی موفق ناخواسته به حاشیه برود.

۱۳۹۲/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...