نسخه چاپی

اصلاح‌طلبان لیست 31 نفره می‌دهند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت هشتم گفت: اولویت ما آقای خاتمی و هاشمی است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مستقر در فرمانداری تهران احمد مسجد جامعی پس از ثبت‌نام در فرمانداری تهران برای انتخابات شورای شهر تهران با بیان این‌که اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها یک لیست 31 نفره ارائه خواهند داد، گفت: عده‌ زیادی از افراد این لیست ثبت‌نام کردند و بقیه نیز ثبت‌نام خواهند کرد.

وی درباره احتمال حضور نعیمه اشراقی در این لیست اصلاح‌طلبان گفت: من در این باره اطلاعی ندارم، اما بهر حال حضور خانم‌ها در لیست ما بیشتر از تعداد اعضای شورای شهر تهران است.

وی در ادامه با بیان این‌که شوراها مسئله مهمی است، افزود: شهر نیاز به آرامش، امید و مهربانی دارد در حالی که شهر ما در حال حاضر با خشونت وادبیات خشن همراه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت هشتم اظهار کرد: یکی از راه‌های امیدوار شدن این است شهروندان احساس احترام کنند و به آرای‌شان هم احترام گذاشته شود، در این راستا یکی از راه‌ها وجود مطبوعات آزاد است.

مسجد جامعی با تاکید بر این‌که شهر بدون فرهیختگی و فرزانگی شکل نمی‌گیرد، گفت: ظرفیت اجتماعی و فرهنگی شهر بسیار بالا است.

وی در ادامه با استقبال از حضور هنرمندان و اهل قلم در شورای شهر اظهار کرد: وقتی طرحی اجرا می‌شود، باید ابعاد زیست محیطی و فرهنگی آن مورد توجه قرار گیرد، ضمن این‌که باید دانست در حال حاضر گم شده شهر ما روح شهر ما است و احترام به شهر و شهروند این است که به روح شهر احترام گذاشته شود.

وی در ادامه گفت: هر چقدرکه توجه به فرهنگ و هنر در شهر افزایش پیدا کند، تعامل و امیدواری نیز در شهر بالا می‌رود.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: در شورای شهر گروه‌های مختلف اجتماعی باید حضور داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: اولویت ما آقای خاتمی و آقای هاشمی هستند.

۱۳۹۲/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...