نسخه چاپی

كاسبی جدید شیرین عبادی از بقایای فتنه 88

شیرین عبادی كه چند سالی است به یك دلال حقوق بشری تبدیل گشته است با برپایی یك نمایشگاه نقاشی از آثار میرحسین موسوی كسب و كار خود را وسعت داده و در عرصه دلالی آثار هنری نیز ورود پیدا نموده است. در مراسم گشایش این نمایشگاه كه با عنوان در اندیشه آزادی می باشد مقرر گردیده شیرین عبادی و اردشیر ارجمند نیز به سخنرانی بپردازند و شیرین عبادی درحالی تلاش های بسیاری برای برگزاری این نمایشگاه نموده است كه تا پیش از این بیشتر در موضوع حقوق بشر دلالی می نمود تا عرضه آثار هنری!

به گزارش نما به نقل از 598، شیرین عبادی که چند سالی است به یک دلال حقوق بشری تبدیل گشته است با برپایی یک نمایشگاه نقاشی از آثار میرحسین موسوی کسب و کار خود را وسعت داده و در عرصه دلالی آثار هنری نیز ورود پیدا نموده است .

ساخته های ذهنی آقای موسوی که از ایران خارج شده (که در نوع خود جالب و قابل تامل است) قرار است در 16 خرداد ماه (ششم ژوئن) در یکی از آکادمی های هنر برلین به نمایش گذاشته شود.

در مراسم گشایش این نمایشگاه که با عنوان در اندیشه آزادی می باشد مقرر گردیده شیرین عبادی و اردشیر ارجمند نیز به سخنرانی بپردازند و شیرین عبادی درحالی تلاش های بسیاری برای برگزاری این نمایشگاه نموده است که تا پیش از این بیشتر در موضوع حقوق بشر دلالی می نمود تا عرضه آثار هنری!



30830_151.jpg


لازم به ذکر خانم شیرین عبادی علاوه بر همکاری با سرویس های اطلاعاتی بیگانه در بین ضدانقلاب متهم است که جوایز بین المللی همکاران خود از جمله نسرین ستوده را دریافت و در مصارف شخصی خرج نموده است.

۱۳۹۲/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...