نسخه چاپی

تمرین استقلال با حضور نمایندگان AFC

تمرین تیم فوتبال استقلال در حضور نمایندگان كنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تيم استقلال در ادامه روند آماده‌سازي خود از ساعت 17:30 دقيقه امروز برنامه‌هاي خود را در زمين شماره 2 مجموعه ورزشي آزادي پيگيري کرد. در تمرين امروز آبي‌پوشان تمامي بازيکنان حضور داشتند و تنها ميرشاد ماجدي سرپرست اين تيم غايب بود.

*هادي شکوري مدافع سابق تيم استقلال که هم‌اکنون عضو تيم نفت تهران است در محل تمرين حاضر شد. وي به همراه برهاني به ورزشگاه‌ آزادي آمده بود و براي دقايقي با عمران زاده، بائو و صادقي صحبت کرد.

*دوربين شبکه الرياضيه در تمرين امروز تيم استقلال حضور داشت و با بازيکنان اين تيم گفت‌وگو کرد.

*امير قلعه‌نويي قبل از آغاز تمرين امروز براي دقايقي با بازيکنان صحبت کرد و آخرين وضعيت آنها را جويا شد. وي همچنين از آنها خواست تا براي ديدار روز سه‌شنبه به صورت جدي تمرين کنند.

*مهدي رحمتي قبل از آغاز تمرين امروز آبي‌پوشان به زمين شماره 2 آمده و به صورت اختصاصي تمرين کرد.

*يکي از بازيگران نه چندان مطرح سريال پايتخت در تمرين امروز اين تيم حضور داشت.

*آرزه کاماچو بازيکن بوليويايي در حاشيه تمرين امروز به پزشکان اين تيم اعلام کرد که گردن درد گرفته و نمي‌تواند به سمت راست و چپ نگاه کند. از همين رو وي ديگر به تمرين ادامه نداد و راهي رختکن شد.

*با گذشت دقايقي از تمرين منصور پورحيدري جوياي احوال رحمتي شد. وي با صداي بلند خطاب به دروازه‌بان استقلال، گفت: باز هم که شلوغ کردي پايت چه شده که تيتر همه روزنامه‌ها شدي، رحمتي پاسخ داد مچ پايم درد مي‌کرد و دکتر تيم وقتي پايم را فشار داد خيلي احساس درد کردم همان صحنه در روزنامه‌ها چاپ شده است. پورحيدري هم با خنده گفت مي‌دانستم اين خبرنگاران نمي‌دانند که ميانه تو با درد کشيدن خوب نيست و خبر ندارند که تو معني درد را نمي‌داني.

*در حاليکه 30 دقيقه از تمرين آبي‌پوشان گذشته بود ناظر AFC و نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا به محل تمرين آبي‌پوشان آمده و نظاره‌گر برنامه‌هاي اين تيم شدند.

*مطابق معمول روزهاي گذشته، پورحيدري، بياني، دين‌محمدي و فنوني‌زاده در تمرين حاضر بودند.

*دويدن دور زمين، حرکات ترکيبي در گروه‌هاي سه نفره، ارسال از جناحين و شوت به مست دروازه، برنامه‌هاي آبي‌پوشان را تشکيل مي‌داد ضمن آنکه برخي از بازيکنان مثل خسرو حيدري، اميرحسين صادقي، فرزاد حاتمي و ميثم بائو زير نظر حاج‌قاسم مربي بدنساز اسقتلال کارهاي هوازي انجام مي‌دادند.

*مهدي رحمتي که زودتر از ساير بازيکنان به محل تمرين آمده بود زودتر هم ورزشگاه را ترک کرد.

آخرين تمرين تيم فوتبال استقلال فردا در زمين شماره يک مجموعه ورزشي آزادي برگزار خواهد شد و اين تيم روز سه‌شنبه از ساعت 21 به مصاف الريان قطر خواهد رفت.

۱۳۹۲/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...