نسخه چاپی

خرازی: رئیس جمهور آینده ایران هستم!

دبیركل حزب‌الله ایران‌ با بیان اینكه شك نكنید كه رئیس جمهور آینده ایران هستم، گفت: براساس مولفه‌های زمینی و فرازمینی به این امر اطمینانم دارم، ضمن اینكه سادات در ایران ‌احترام زیادی دارند.

به گزارش نما به نقل از فارس، سید‌محمدباقر خرازی ‌امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: دفاع قدرتمند از مرزها، تهاجم به قله‎های موفقیت، توان تشکیلاتی و اخلاق خوب مردم از جمله توانمندی‎هایی است که در صورت ایجاد تمرکز در مدیریت بوشهر به بام اقتصادی کشور در دولت من تبدیل خواهد شد.

وی افزود: توانمندی‎های بوشهر می‌تواند عرب حجازی را خنثی و چتر کشورهای حاشیه خلیج فارس را در این منطقه کم کند.

خرازی با اشاره به مسئولیت‎های خود در دوران جنگ تحمیلی در استان بوشهر ادامه داد: استان بوشهر قابلیت‏هایی دارد که استفاده هدفمند و مدبرانه از آنها این استان را به بهشت جنوب کشور تبدیل می‎کند.

وی هدف خود از سفر به استان بوشهر را ارائه برنامه‎های خود و بررسی نقاط قوت و ضعف این برنامه‎ها از نزدیک و ایجاد هماهنگی‎های لازم برای انتخابات در پیش رو عنوان کرد.

خرازی گفت: معیار انتخاب مدیران دولت من فقط خوب بودن نیست، بلکه معتقد بودن به رهبری، مدیر درآمدی باشد نه هزینه‎ای، معتقد به بخش خصوصی نه دولتی که وضعیت امروزمان نتیجه همین مشکل است، از جمله معیارهای من در این زمینه است.

وی تاکید کرد: با قاطعیت می‎گویم تا آخرین نفس و گام نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‎مانم و نه ائتلاف خواهم کرد و نه کنار می‎کشم، نه به کسی امتیاز خواهم داد و نه مذاکره‎ای می‎کنم.

۱۳۹۲/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...