نسخه چاپی

شكایت پدر شهید احمدی‌روشن به سازمان ملل

پدر شهید احمدی‌روشن گفت قرار است دولت وكیلی را در اختیار آنها قرار دهد تا شكایت خود را به صورت مكتوب درباره ‌ترور این شهید هسته‌ای به سازمان ملل ارائه كنند.



پدر شهید احمدی‌روشن گفت قرار است دولت وکیلی را در اختیار آنها قرار دهد تا شکایت خود را به صورت مکتوب درباره ‌ترور این شهید هسته‌ای به سازمان ملل ارائه کنند.

محمود احمدی‌روشن درباره آخرین وضعیت و پیگیر‌ی‌های پرونده ‌ترور شهید احمدی‌روشن و شکایت این خانواده به سازمان ملل گفت: بنده در روزی که صحبت از پیگیری و شکایت درباره‌ترور پسرم را مطرح کردم بر این موضوع تاکید داشتم که اگر دولت کاری در این رابطه انجام ندهد جلوی دفتر سازمان ملل در تهران کمپ می‌زنم. وی افزود: در چنین شرایطی کنفرانس غیرمتعهدها در تهران برگزار شد که در حاشیه این کنفرانس ماشین‌های شهدای هسته‌ای در محوطه برگزاری کنفرانس به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: در همین شرایط ما صحبت‌هایی با دبیرکل سازمان ملل داشتیم و شکایت‌مان را شفاهی مطرح کردیم. همچنین نمایندگان کشورهای غیرمتعهد که در اجلاس حضور داشتند هنگامی که ماشین‌هایی که شهدای هسته‌ای در آن حضور داشتند و منفجر شده بودند را دیدند به‌خوبی مساله برای‌شان روشن شد و ما نیز توضیحاتی به آنها دادیم.

پدر شهید احمدی‌روشن گفت این نوع مواجهه نمایندگان کشورهای غیرمتعهد با مساله‌ ترور دانشمندان هسته‌ای و توضیحاتی که ما به آنها داده‌ایم بهترین شیوه انتقال اطلاعات به مردم این کشورها بود. ما آنها را سفرای مردمشان می‌دانیم و آنها به‌خوبی فهمیدند که دانشمندان هسته‌ای توسط ‌تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و صهیونیسم به شهادت رسیده‌اند. پدر شهید احمدی‌روشن گفت: با این وجود ما شکایت خود را به صورت شفاهی به دبیرکل سازمان ملل مطرح کرده‌ایم. قرار است دولت نیز وکیلی در اختیار ما بگذارد تا شکایتمان را مکتوب کرده و به سازمان‌ملل بفرستیم.

۱۳۹۲/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...