نسخه چاپی

پورمحمدي در مازندران:

هاشمی وارد عرصه انتخابات نشود/ آرزو می‌كنم احمدی‌نژاد عاقبت به خیر شود

رئیس سازمان بازرسی گفت: من پیشنهاد می‌كنم هاشمی رفسنجانی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری امسال نشوند.

به گزارش نما ، نخستین جلسه از سلسله جلسات میز انتخابات به همت انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران و با حضور حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کشور و از جمله کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شامگاه یکشنبه در بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی استان مازندران برگزار شد.

برای احمدی‌نژاد آرزو می‌کنم عاقبت به خیر شود

پورمحمدی در این جلسه در پاسخ به سئوالی که نظر وی را در مورد برخی اشخاص سیاسی کشور پرسیده بود، گفت: در مورد آقای احمدی‌نژاد باید بگویم که من برای ایشان آرزوی عاقبت به خیری می‌کنم، درمورد آقای میر حسین موسوی نیز باید بگویم من قبل از سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به ایشان گفتم راهی که شما در پیش گرفتید راه خطرناکی است و باید بدانید شما شروع کننده هستید ولی قطعا تمام‌کننده نیستید.

وی افزود: در مورد آقای هاشمی نیز باید بگویم ایشان مردی برای همه فصول بوده‌اند و می‌توانند با استفاده از تجارب‌شان کمک‌های شایانی به کشور کنند اما من پیشنهاد می‌کنم ایشان وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری امسال نشوند.

شعار دولت من قانون است و شعار داخلی ستاد ما نیز رای حلال است

وی در پاسخ به سئوال دیگری که علت عدم حضور به موقع وی را در زمان مشخص شده در دانشگاه مازندران گفت: علت این تاخیر فشردگی برنامه‌های قبلی در دانشگاه‌ها و سایر جلسات استان مازندران بوده است که بنده از این جهت معذرت‌خواهی می‌کنم و باید بگویم اصولا یکی از دلایل حضور من در عرصه انتخابات برخی از عدم برنامه‌ریزی‌های صحیح در دولت‌های گذشته بوده است و بنده برای رفع این مشکلات وارد عرصه شده‌ام، شعار دولت من نیز قانون است و چون بر این اصل پایبندم که از هر طریقی نباید رای گرفت شعار داخلی ستاد خود را نیز رای حلال قرار داده‌ام.

فعالیت های من در وزارت اطلاعات در حوزه امنیتی نبوده است

وی در پاسخ به سئوال دیگری گفت: فعالیت من در وزارت اطلاعات در حوزه دیپلماسی پنهان بوده است نه در قسمت امنیتی و این یک امتیاز است برای یک فرد که سابقه چنین فعالیت‌هایی داشته باشد، و کسی که 10 سال در دیپلماسی کشور فعالیت کرده است بهتر از کسی است که چنین فعالیت‌هایی نداشته است.

ما هر کس را که شورای نگهبان تایید کند به‌عنوان رقیب خود می‌دانیم

رئیس سازمان بازرسی کشور در پاسخ به سئوال دیگری در مورد کاندیداتوری اسفندیار رحیم‌مشایی گفت: ما هر کسی را که شورای نگهبان براساس ضوابط خود آنها را تایید صلاحیت کند به‌عنوان رقیب خود می‌دانم و من در این مورد نظری ندارم و شورای نگهبان باید در این مورد اعلام نظر کند.

برنامه اقتصادی کشور مشخص شده است

پورمحمدی در مورد برنامه اقتصادی خود گفت: هر رئیس جمهوری که اعلام کند به دنبال اقتصاد باز است یا اقتصاد بسته من باید به او بگویم که این حرف غیرقانونی است زیرا اقتصاد کشور تعیین شده است و در اصل 44 توسط اقتصاددانان مختلف و با تایید رهبری اعلام شده است.

وی افزود: در این برنامه اقتصاد ایران بر مبنای اقتصاد باز مدیریت شده است که نوعی تئوری جدید و کاملا کاربردی در حوزه مباحث اقتصادی است.

در پایان این مراسم نیز یکی از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان حزب‌اللهی دانشگاه مازندران پوشه‌ای حاوی متن فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری را به وی اهدا کرد.

۱۳۹۲/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...